Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Asta Järvinen
Vieras

/ #114 TYÖMARKKINATUEN KOROTUS ???

28.09.2010 22:14

Niinkaun kuin monta sataatuhatta ihmistä elää köyhyysrajan alapuolella alistuneena kohtaloonsa vailla työtä, mahdollisuutta enää edes palata työhön (terveys = hampaat, hiukset, vaatteet, auto, mahd.ostaa matkalippu ym) EI VOI SALLIA KANSANEDUSTAJIEN PALKAN KOROTUSTA !! 100 kansanedustajaa pois siinä järjestyksessä kuin on poissaoloja, ei ole aloitteita eikä mitään aikaansaannosta kansanedustajana olo aikana.

Suomessa on tulossa suuri mullistus seuraavissa vaaleissa, sillä uurnille kannetaan kaikki oikeustoimikelpoiset henkilöt. Kapinan aika on tullut ! Enää emme voi sivusta katsella kuinka rikkaiden ja köyhien eriarvoisuus maassa laajenee. Köyhät eivät pääse edes erikoissairaanhoidon lääkäreille, ei ostaa silmälaseja, ei myöskään lääkkeitä eikä kouluttaa lapsiaan edes lukioon.

Työssäkäyntialueen ulkopuolelle lähteminen on monelle liian suuri kynnys. Työttömissä piilee suuri työvoimavara, jota ei rahoiteta eikä täsmäkouluteta tulevaa työvoimatarvetta vastaavaksi. Kaikki eivät ole vielä syrjäytyneitä alkoholisteja !