Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

tuula paananen
Vieras

/ #809 ahneudella ei ole mitään rajaa

29.09.2010 20:27

ettäs kehtaavat jälleen kerran korottaa omia liksojaan hävyttömät, haluaisin kyllä tietää joskus että mihin heidän omat palkankorotukset oikeen perustuvat ja miksi tavallinen duunari ei saa samanlaisia korotuksia niin usein kuin he ja yhtä suuria.mielestäni ovat jo kauan hoitaneet duuninsakki todella huonosti jos tavallinen duunari olisi noin huono työssään niin saisi samantien potkut perseelleen.lässyttävät aina kuika heidän työnsä on niin vaativaa ja raskasta ja tekevät meidän hyvin voinnin hyväksi kaikkea.vitut ,samallalailla me tavikset teemme raskasta ja vaativaa työtä kaikkien hyväksi on pitkiä päiviä ja välillä tosi raskasta mutta en vaa ole nähny työstäni koskaan isoja rahoja ja varsinki niitä isoja korotuksia.politikot naukuvat ku pikkukakarat heidän työnsä vaativuudesta, itsehän ovat työnsä valinneet niinkui me kaikki muutki ottakoot loparit jos pitää narista työn vaati vuudesta, siis pitäköön turpansa kiinni.saavat helvetin moista palkkaa paskanjauhamisesta valehtelusta ja ja kaikesta muusta paskasta. hävetköön. meille tavallisilli duunareille edes 200 % korotun vaikka emme ole vieläkään lähelläkään heidän palkkojaan ja vero prosentti alhasena et jää edes jotain käteenkin.