Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Juntit
Vieras

/ #1071 Että jaksatte kitistä

30.09.2010 11:12

Miks ihmiset itkee aina kun kansanedustajien palkat nousee? Mitä se on sinulta pois? Nouseeko veroprosenttisi kansanedustajien palkankorotuksen myötä? Etkö itse ottaisi vastaavaa palkankorotusta vastaan? Vituttaako vaan kun joudut tekemään kovaa fyysistä duunia paskapalkkaa vastaan vuodesta toiseen? Toistan, mitä se on sinulta pois että jonkun toisen palkka nousee? Mene sitten sinne eduskuntaan jos se on niin helppo duuni jossa ei tarvii muuta tehdä kun sanoa jaa tai ei. Jos suomessa on miljoonia työntekijöitä ja 200 ihmistä saa 8% korotuksen, ei todellakaan puhuta mistään isosta jutusta joka kaataisi tämän maailman. Mitä tämmöisellä pikkusummalla voitaisi tehdä koko kansan hyvinvoinnin hyväksi? Ei yhtään mitään. Vai jaettaisiinko se summa koko suomen kaikkien työntekijöiden välille mielummin? Kyseessä olisi n. 0,30€ vuodessa. Onneksi olkoon.

Entä isokiho toimitusjohtajat ja hallituspj:t jotka käärii kahdeksannumeroisia vuosipalkkoja firmoilta jotka saastuttaa maailmaa ja yhteiskuntaa? En kuule ketään itkevän niiden palkoista. Tästä kansanedustajien palkkojen vastustamisesta on vaan tullut joku ihme trendi johon kaikki teinit ja idiootit menee mukaan kitisemään. Hankkikaa elämä, ei teidän tommoisia asioita tarvitse miettiä. Mitä luulette saavuttavan tällä adressilla?

PS. Ei voisi vähempää kiinnostaa poliitikot ja niitten touhut, mutta eipä myöskään voisi vähempää kiinnostaa niiden palkat, tai kenenkään muunkaan.