Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Erittäin huolestunut....
Vieras

/ #1086 Ei pieni ihminen kykene enää ymmärtämään......

30.09.2010 11:57

Aivan käsittämätöntä!!!!! Tavallinen kansalainen pinnistelee(ei kultalusikka suussa syntynyt/lottomiljonääri), yrittää pärjätä jokapäiväisestä elämästään ja kituuttaa viimeisetkin euronsa joka kuukausi. Nämä tavalliset kansalaiset yrittävät hiljaa nöyrinä pärjätä maamme talousahdingon kourissa ja mitä tapahtuukaan...... kansalaiseten viimeinenkin luottamus äänestämiinsä "edustajiinsa" hajoaa viimeistään nyt, tuon suunnitellun palkankorotuksen vuoksi.
"Edustajat" eivät hanakoi vastaan omaa palkankorotustaan, mutta syyllistävät kansalaisiaan jos ja kun uskaltavat uhata lakoilla yms. omien palkankorotustensa/eläkekorotustensa puolesta. Ja kaiken huippu....eilen ke 29.9 uutisten yhteydessä oli maininta, kuinka kansalaisia kehoitetaan minimoimaan kulutustaan!!!!!
Jossain on nyt todella "edustajamme" pahasti menneet pöpelikköön!!!! Vähäinenkin luotto ja usko heitä kohtaan on hiipunut pois!! Jos todella haluttaisiin, että Suomen kaltainen maa pysyisi "hyvinvointi valtiona", niin todellakaan maamme ei kaipaisi enää yhtään tällaisia 8% palkankorotuksia, varsinkaan heille jotka eivät joudu elämään kädestä suuhun elämää. Kaikilla kun ei ole sitä rikasta sukua takana eikä optioiden tuomaa voittoa. Suomessa suurin osa kansalaisista ovat rehtiä kansaa jotka haluavat pärjätä omillaan ja huolehtia itse läheisistään, mutta tällä vuosituhannella tuokin on tuhoon tuomittu ajatus, josta kiittäminen lieneen kaikkien hyvien leikkauksien/ muutoksien.
Jos tuo korotus kohdistettaisiin tasapuolisesti vähätuloisille(joita suomessa on liiankin paljon) olisivat suomen kansalaiset luullakseni hieman myötämielisempiä jopa "edustajiamme/päättäjiämme" kohtaan. Ei Suomen kansaa nosteta päättäjien 8% korotuksilla vaan se tulisi kohdistaa heille jotka OIKEASTI tätä maata kannattelevat!!!!!
Mielenkiinnolla / kauhistuneenakin odottelen, milloin suomen kansalle riittää tämän kaltaiset hölmöydet ja milloin kansalaiset nousevat parrikaadeille/ vastarintaan????? Milloin nöyränä tunnettu suomi nousee vastarintaan ja laittaa asiat ruotuun??? Tulee väkisin mieleen Robin Hood tarina.....milloin suomalaisista tulee Robinin kaltaisia?? Eikö tuota väkivaltaa ja rikollisuutta ole jo muutoinkin liikaa...ei siis olisi paikallaan sitä lisää saattaa aikaiseksi, mutta kaikenkaikkiaan tilanne tuntuu aivan käsittämättömän kornilta!!!
Päättäjät rehvastelevat ja tavalliset kansalaiset nöyrinä kituuttavat!!!!!
Itse miettinyt jo vakaasti maasta pois muuttoa (vaan kun ei ole sitä pääomaa) sekä omaltakohdaltani myös äänestämistäni. Miksi antaisin ääneni jos en luota enää yhteenkään päättäjään/ edustajaan. Toki, vaarana on myös se, että mielivaltainen olotila suomessa jatkuisi/ muuttuisi vielä huonompaan suuntaan!!!
Mieleeni ponnahti Kekkosen aikoinaan aikaansaama "hätätila" Suomeen, jolla oli vaikutusta mm. suureen työttömyyteen. Olenko käsittänyt oikein, ettei nykyisellä presidentillämme ole minkään valtakunnan valtuuksia ottamaan kantaa mm. nyt näihin kohtuuttomuuksiin jne.
Ei vaan kertakaikkiaan pieni ihminen jaksa/kykene enää ymmärtämään!!!!!!!!