Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Vieras

/ #1094 Re: Että jaksatte kitistä

30.09.2010 12:10

#1071: Juntit - Että jaksatte kitistä

Kyllä, olisin onnellinen jos saisin parempaa palkkaa.

8% korotus oli tässä tapauksessa jotain 400e luokkaa?

400ex200x12kk=960000e vuodessa. Olen onnellinen puolestasi jos tämä on sinulle pikkuraha. Esim. Heinolan reumasairaalalle se ei välttämättä olisi ollut, varsinkaan muutamalla vuodella kerrottuna.

Olen samaa mieltä joidenkin toimitusjohtajien palkoista,ne pyörivät täysin omissa sfääreissään. Mutta sille en voi mitään, en ole heidän työnantajansa. Ylen pääjohtajan palkka on mielestäni täysin kohtuuton, varsinkin kun TV-lupamaksuja korotetaan koko ajan. Mutta sekin on heidän murheensa, en maksa TV-lupamaksua enkä katso Ylen kanavia.

Kansanedustajat ovat töissä meillä,kansalla. Jos sinulla olisi yritys, hyväksyisitkö että työntekijäsi antaisivat itselleen (suuria tai pieniä) palkankorotuksia kysymättä sinulta? Et, koska firmasi (tässä tapauksessa siis meidän Suomemme) menisi konkurssiin.

Aika hassua muuten että kun sinua ei voisi vähempää kiinnostaa poliitikot tai heidän palkkansa ja tämä koko asia, niin olet kuitenkin vaivautunut kyseisen aiheen keskustelupalstalle kommentoimaan.

Että hankippa elämä ja mene muualle kitisemään..:)