Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Khewpacca
Vieras

/ #1123 Kyllä työ tekijänsä hakee.

30.09.2010 14:23

Miksi kenenkään tulisi saada suurempaa tai pienempää palkkaa kuin muiden? Kaikki työ on kuitenkin tehtyä työtä, kaikki työt ovat samanarvoisia. Kuitenkin hyvinvointivaltion tuloerot ovat JÄRKYTTÄVÄN suuria ja kuilu tuloluokkien välissä kasvaa, jonka lopputuloksesta historiankirjat tarjoavat hyviä esimerkkejä, kuten ns. orjien kapina.
Viisas valtio tasottaisi KAIKKI ansiotuloluokat keskenään ja keskittyisi KAIKKIEN asukkaiden hyviinvointiin. Sääli, että Suomen kaltaisen valtion, jossa kaikki mahdollisuudet ovat käytännössä avoinna, pitää ihmisen päättää puolin tai toisin ;rikas tai köyhä; ja sen seurauksena myös ihmisuhteet muuttuvat, lapsuuden huolettomuudesta ja kaveruudesta siirrytään aikuisten raadolliseen maailmaan jossa raha ja valta ovat pääosassa.
Ei ole MITÄÄN syytä miksi kansanedustajan pitäisi saada jopa viisinkertainen palkka normaaliin työväestöön nähden. Kaikkihan me täällä edustamme vain itseämme, myös kansanedustajat tuovat OMAN näkemyksensä asioihin, yrittää saada äänensä kuuluviin toivoen, että joku muukin on samaa mieltä. Ja kuten otsikko kertoo, kyllä työ tekijänsä hakee, myös kansanedustajat ovat työssään sen takia, että nauttivat kiistellä ja väitellä asioista, pelata shakkia muilla ihmisillä. Se jo yksinään pitäisi riittää etuudeksi jota vain HARVA saa nauttia.