Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Anne Palomäki
Vieras

/ #1236 entä muut???

30.09.2010 22:32

On ihmisiä Suomessa jotka elää nälkärajalla...opiskeliat ja eläkeläiset...leipäjonot ei ole pienentynyt vaan päinvastoin..koska heidän tuloja nostetaan noin paljon?...ja eikö Suomella ole jo tarpeksi velkaa?....eikö kansanedustajat enää ajakkaan KANSAN asioita,vaan ainoastaan omaa etua....

Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'(Matt.25:43-45)

Älkää tehkö mitään itsekkyydestä tai turhamaisuudesta, vaan olkaa nöyriä ja pitäkää kukin toista parempana kuin itseänne.

Älkää tavoitelko vain omaa etuanne vaan myös muiden parasta.(Fil.2:3-4)

"Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi." (Luuk. 10:27)

juu,juu...onhan Suoessa perusturva ja sosiaalinen turva...kuinka moni eduskunnasta menisi sossun luukulle kun ei rahat riitä elämiseen?...veikkaan ettei yksikään!...ei KENENKÄÄN tarvisi sille luukulle mennä...joten AINAKIN köyhimmille se korotus pitäisi antaa!!!!!