Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Vieras

/ #1315 Nimimerkille Vieras "Oikeudentajukin on rajallinen".

01.10.2010 15:46

Joo voidaan toki vääntää ja kääntää tuo kuukausipalkka vaikka palkkioksi, ihan sama mutta joka tapauksessa kuukausipalkkaa he valtiolta saavat. Prosenttien korot pitänee paikkansa. Vaalit ovat avoimet mutta ei sinne eduskuntaan pääse tavalliset työtätekevät kansalaiset, suurella osalla heistä on jokin yliopistotutkinto. Eivät tiedä tavallisesta työnteosta mitään. Pidätkö sitten itse oikeutettuna että toiset joutuvat säästöjen kohteiksi, työttömiksi näiden kansan edustajien päätöksillä, saavat maksaa yhä enemmän ja enemmän korotettavia tuloveroja, uusia lisää keksittäviä veroja kuten päästöverot yms..että toinen 2.luokan kansalainen yleensä peruspäivärahalla taikka -eläkkeellä toimeen tuleva saa about 1000 bruttona kun edustajat saavat korottaa omin ehdoin yli 6000 euron !! Onko tämä oikeusvaltion ja demokratian mukaista?! Olen tehnyt takuulla parempaa työtä ja ollut myöskin näkyvällä paikalla eikä siinä mitään se on jokaisen oma valinta kuten myös kansan edustajienkin mutta kohtuutonta yhteiskunnan ryöstämistä tuo on. Eivätkä he tee duunia 24/7 tuntia älä puhu palturia. Jokainen kansanedustaja osaa takuulla käpertyä omaan soppeensa piiloon jos eivät halua julkisuutta ja aina voi kännyn sulkea ja meiliin olla vastaamatta ja olla tulematta eduskunnanistuntoihin ja todeta vain että työhuoneessaan on jotain tärkeämpääkin tekemistästä. Se on valinta kysymys. Toisinsanoen sinun mielestäsi he ovat parempia ihmisiä kuin tavallista työtä tekevät ei julkisuudessa paistattelevat kansan edustajamme jotka korkeiden palkkioidensa lisäksi saavat paljon muitakin etuja?? Pas...n puhujia aina riittää.