Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Vieras

/ #1346 Politiikka unohtui 80-luvulla....

01.10.2010 19:42

Ennen oli ideologia politiikan sydän, 80-luvun aikana ideologia muuttui vääränlaiseksi kapitalismiksi! Itsekkyyspolitiikka sai valtaa puolueiden välisen konsensuksen kautta ideologiasta riippumatta, kansa eli äänestäjät unohdettiin. Seuraus kaikesta tästä on eittämättä sopiminen ja päättäminen suppeissa piireissään ( lue; eduskunta ja hallitus ) asioista joiden ei tarvinnut huomioida kansalaisten mm. oikeanlaiseen toimeentuloon, verotukseen ja vanhustenhuoltoon liittyvistä päätöksistä tai äänestäjien perustuslainsäädäntöön liittyvistä oikeuksista. Tämä pieni sisäpiiri sallii "korruption" ( lue; mm. pienen sisäpiirin itselleen sopimat päätökset palkkioittensa/palkkansa nostamisesta veromarkoillamme sittemmin -euroillamme ) hyväksymisestä valtion-/julkishallinnon puolella. Suomalaiset, emme pysty edes vaatimaan "kansankäräjämäistä" käytäntöä etujemme ajamiseksi, se jos mikä olisi demokratiaa. Niin pitkään kuin annamme holhousvaltion holhota yhä enevässä määrin itseämme emme pääse hyvinvointiyhteiskunnasta nauttimaan. Hyvinvointi syntyy vain inhimillisen yhteisymmärryksen/-hyväksymisen kautta! Kansanedustustomme on aivan liian monipäinen, näin pienen maan kuin Suomen EY:ssä, maamme kaitsijaksi.
Kirjoittaja edustaa suurta ikäluokkaa joka oli sotivien sukupolvien työn jatkaja, jolta vietiin ensimmäinen vuosikymmen ilman työeläkekarttumaa. Edustan ikäluokkaa joka rakensi tämän "hyvinvointiyhteiskunnan perustan" ikäluokkaa joka antoi myöskin ennen eläkeikäänsä sen tuhota!