vähennän veroistani 8,1% koska kansanedustajat eivät korotustaan ansaitse!

Perrrkele
Vieras

/ #13 Niinpä

02.10.2010 10:11

Täällä on nähtävillä kaikki tyypilliset mielipiteet jotka tulevat esiin aina kun eliitti tekee jotain tämän kaltaista paskaa. Itse olen täysin samaa mieltä edeltävien kirjoittajien kanssa.
Oletteko hyvät keskiverto-kanssakansalaiseni miettineet sitä, että tämän kaltaiset mielipidekirjoittelut ja adressit eivät suomen kaltaisessa yläluokan hallitsemassa piilokommunismissa saa mitään aikaiseksi. Ei yhtään mitään!
OLISIKO NYT JO OIKEASTI AIKA TEHDÄ JOTAIN??!??!?!? Näillä mielipidepalstoilla löytyy joka kerta kirjoituksia siitä kuinka "kansalaisten tulee nyt nousta barrikaadeille" ja "nyt pitää saada aikaiseksi mielenosoitus" yms. MISSÄ NÄMÄ KIRJOITTAJAT OVAT SILLOIN KUN ON AIKA TOIMIA???!!
Jos esimerkiksi jossain etelän maassa kansanedustajat (tai vastaava instanssi) tekisi itselleen samanlaisettäysin perusteettomat lisäansiot, olisi heillä heti seuraavana päivänä edessään kymmenien tuhansien ihmisten mielenosooitukset ja pahimmassa tapauksessa jopa hengen lähtö. Mitä tapahtuu Suomessa? Itseni kaltaiset paskaperseet itkevät pitkin netin keskustelupalstoja ja maanantaina elämä palaa ennalleen. Meillä yhtä köyhänä kuin ennenkin, eliitillä jälleen kerran hieman leveämmällä ja paremmilla täytteillä olevalla leivällä.

Joku kansanedustuslaitokseen vittuuntunut, esittäkää järkevä mielenosoituspäivä ja kerätkää 10.000 lupausta osallistua niin minä olen 100% varmasti mukana ja lupaan tuoda mukanani yli sata äärimmäisen vihaista ääntä.