Reilu oikeudenkäynti Outi Koskelle ja hänen pojilleen

/ #12

26.03.2007 23:04

Vastaus herra Pöstille
Surullista, kuinka hakoteillä herra Pösti on. Esittämänne väitteet olivat vääriä, eivät asiat näin ole. Jospa menisitte itse henkilökohtaisesti kysymään pojilta, missä he haluavat asua ja kenen kanssa. Vasta sen jälkeen voitte taivastella omillä tietämyksillänne ja väärillä oletuksillanne. Kaikki ei todellakaan ollut eikä ole sitä, mitä julkisuudessa on kerrottu. Äiti on nimenomaan toteuttanut lastensa tahtoa ja poikien toive on edelleen päästä äidin kanssa asumaan Suomeen. Miksi sitä on niin vaikea uskoa? Teillekin on varmaan Amerikka ihanuuksien ja ihmeiden kultamaa. Valitettavasti se on kaukana siitä. Siellä ei noudateta ihmisoikeuksia ulkomaalaisten äitien kohdalla eikä varsinkaan lasten oikeuksia tulla kuulluksi heitä itseään koskevassa asiassa. Teidän pitäisi laajentaa tietämystänne olemassa olevista todellisista olosuhteista ja täydelliseksi ihmiseksi julistautuneesta henkilöstä. Ottakaa asioista ensin selvää ennenkuin päästätte suustanne sammakoita. Selvittäkää itsellenne, mikä on todellisuudessa lasten etu ja oikeudet.
Tiedän paljon taustoja ja asioita, jotka eivät ole vielä tulleet julkisuuteen.
Odotamme oikeutta lapsille.