Fretin paikka ei ole häkissä

Vieras

/ #12 Lukekaa! TÄMÄ ON TOTTA!

06.10.2010 10:22

Vaikka itselläni ei ole frettiä, niin tiedän sen verran freteistä, että niitä ei säilytellä häkeissä, ja piste! Kukaan ei saa tukea Puutorin Akvaariota, siellä myydään häkkifrettejä! Ja virolainen Viktor Halimendikov on frettitrokari! Se pitää häkeissä frettejä ja syöttää niille halpaa koiranruokaa, kun ei itselläään ole varaa ostaa fretin ruokaa.. Se kasvattaa kokoaika isänsä kanssa lisää frettejä ja väittää, että ne on sirutettu, rokotettu ja yms.. Hän tuo niitä laivalla ja ei anna aina edes kuvia myymistään freteistä.. Hän tuo aina ne fretit kantokopassa länsiterminaaliin ja ottaa vain rahat, häipyy pois. Ihankuin ostaisi sikaa säkissä! Miettikää ennen, mistä ostatte fretin, lopuksi alkaa kaduttamaan jos huomaa ostaneen fretin trokarilta. Itse odotan kunnon frettiä ensivuodeksi kasvattajalta, niin ei tule harmia.  Toivon, että tämä asia tuli joillekin ihmisille selväksi nyt, ennen kun on liian myöhäistä.