Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Vieras

/ #1716 Re: Järki käteen!

06.10.2010 12:10

#15: - Järki käteen!

IHAN OIKEIN, ETTÄ IHMISET ROTESTOI JA OTTAVAT KANTAA... vaikka tuo summa ei tunnu hirveesti valtion kassassa, kyse on PERIAATTEESTA. ODOTAN, että kansaned. tekevät oikeita/viisaita ratkaisuja kansan hyväksi, niin silloin he ovat ansainneet palkan ja korotuksen, mutta asioden hoito EI OLE OLLUT TASOKASTA nykyisin. He saavat valtion lisä velkaantumaan ja kansalaisten kohtelu on huonoa. Meidän vero rahat työnnettään ulkomaille, esim. (rikkain maa Venäjä) saa vuosittain AVUSTUSTA n.20 milj. Sairaat, vanhukset ja lapset sekä työttömät kärsivät eniten päättäjien päätöksistä. Samoin meidän liikenne verkosto on hyvin puutteelinen. Maantiet ja rautatiet ovat hyvin huonokuntoisia, mutta päättäjät haluavat rakentaa Venäjälle hyvät tie- ja ratayhteydet. Onko se oikein?? kun meidän oma väestö ajaa kapeilla ja huonoilla teillä päivittäin ? Tässä vaan on muutama epäkohta. Meidän kansalaisten tulee äänestää niitä jotka ajavat meidän asioita hyvin, eivätkä laita maatamme konkurssiin.... Miksi Suomen pitää lähteä jaakaamaan "merirosvoja" maapallon toiselle puolen...?

IHMETTELEMISTÄ RIITTÄÄ. TEHDÄÄN SEURAAVISSA VAALEISSA OIKEITA VALINTOJA !!!