Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Jan Vapaavuori
Vieras

/ #1845 Kiitoksia kaikille

07.10.2010 08:53

On tosiasia, että kapitalistiseen markkinatalousjärjestelmään kuuluu ylläpitää tervettä kilpailua, tähän kilpailuun liittyy tietyn työvoimareservin tarpeellisuus, vaikka se olisi pienempikin, tästä johtuen koska elämme markkinatalusjärjestelmän ehdoilla täytyy ylläpitää tietynlaista työttömien reserviä, että tilanne ei ryöstäytyisi halllinnasta, onhan kansantaludellisesti perikato lähellä jos olisi täystyöllisyys, silloinhan duunarit voisivat melkein sanoa oman palkkansa ja tulisi jatkuva palkkojen nousutarve ja joku kattohan sitäpaitsi duunarin tilipussilla täytyy olla, ettei mennä aivan kohtuuttomuuksiin, me parempi väki joita te myös herroiksi kutsutte tämän maan lopulta pidämme pystyssä ja talouden pyörät pyörimässä ei se nyt ole niin tavatonta jos kansanedustajat ja ministerit saavat pienen palkankorotuksen, sitäpaitsi herrahississä paremmin löytyy ymmärrystä pienille ns. ylilyönneille ja omaneduntavoittelulle, joka on normaalia terveessä kapitalistisessa markkinatalous kilpailuyhteiskunnassa ei se nyt ole niin vakavaa, me joita te myös paremmaksi väeksi kutsutte sulatemme onneksi paremmin myös pienet lahjuksien vastaanottamiset ja antamiset, tämäkin on tietyllä tavalla osa tervettä kapitalistista markkinatalous kilpailuyhteiskuntaa, on myös muistettava vanha sanonta, ettei kaikkea voi saada, siksi hyvinvoivissa kapitalisitisissa markkinatalous kilpailujärjestelmässä täytyy olla duunareita ja vähävaraisempia ihmisiä, kapitalistinen markkinatalous kilpailuyhteiskunta tarvitsee kaikkia, sitä parempi mitä laajempi kansakunnan kirjo.
Kapitalistinen markkinatalous kilpailuyhteiskunta on aina ja jokapaikassa avoin kaikelle uudelle.
lopuksi muistakaa äänestää KOKOOMUS on numero 1.
Myös presidentinvaalit ovat jo lähettyvillä, silloin on syytä muistaa työväen presidentti. Sauli Niinistö. Vastakkainasettelun aika on ohitse