Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

"200 kertaa nolla ei oo mittään, kun kukaan ei tee millekään mittään"
Vieras

/ #1943 "Haistakaa paska koko valtiovalta"

08.10.2010 15:01

Ihmettelen, kuinka joku voi puolustaa kansanedustajien palkankorotusta. He tienaavat jokaisesta johtokunnasta ja muusta kissanristiäisestä palkkioita vaikkeivat olisi edes paikalla. Nämä tulevat palkan päälle. Tavallisille ihmisille toitotetaan maltillista palkankorotusta, että Suomi saadaan jaloilleen lamasta. Miksei tämä maltillisuus kuulu myös kansanedustajille?
Muistan, kun Veltto Virtanen ehdotti kansanedustajien luovuttavan yhden kuukauden palkkansa talkoisiin laman kaatamiseksi. Taisi olla vain yksi toinen edustaja hänen lisäkseen, joka olisi ollut valmis luopumaan kuukauden palkastaan. Uskomatonta! Tavalliset ihmiset auttavat jopa ulkomaan eläviä katastrofin kourissa pienistä eläkkeistään ja palkoistaan.
Hieman alkaa tuntua, että äänestykseni jäävät vähemmälle tulevaisuudessa, vaikka periaatteesta olenkin aina äänestänyt. Eipä niillä äänien antamisilla tunnu olevan mitään merkitystä.