Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Kansanedustajat ja hallitus vaihtoon pian
Vieras

/ #1960 Kansanedustajilla ja hallituksella on ylimielinen asenne!

09.10.2010 02:40

Olen tässä useita vuosia seurannut että kansanedustajilla ja hallituksella on ylimielinen asenne. He ovat erittäin pessimistejä kaikkeen paitsi omaan palkkasääntelyynsä. Raha on vain poliitikkojen mielssä, ei työ, eikä tuloksen tekeminen. He vahingoittavat koko politiikkaa polaamalla ja lobbaamalla valtion kassasta itselleen. Laillistettua varastamista siis.

Sanotaan että pessimisti ei voi pettyä. Kansanedustajille ja hallitukselle voidaan nyt näyttää kansan voima ja se mistä tässä on oikein kysymys. Palkkaprotesti ei ole ainoa asia joka on ongelma. Kaikkien suomalaisten tulisi nyt yhdistää voimansa ja saada erotettua hallitus ja koko eduskunta. Uusi hallitus ja koko eduskunta varmasti hoitaisi asiat paremmin kuin nykyinen.

Tehkäämme nyt kerrankin järkevä teko meidän ja jälkipolviemme hyväksi joka muistetaan ja pitkään. Jälkipolvemme kiittävät vielä meitä ja monesti jos putsaamme eduskunnan ja hallituksen kokonaan.

Hallitus ja eduskunta nurin. Kansanedustajat ja hallitus vaihtoon pian.

Kaikille jo äänensä antaneille iso kiitos. Lisää ääniä ja ääntä tarvitaan.