VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #1175 Re: Tuhoelukka numero yksi!

14.01.2012 16:20

#1168: - Tuhoelukka numero yksi!

Sinä johdat nyt harhaan ihmisiä vertaamalla jatkuvasti Suomea Kanadaan, Alaskaan tms. maihin, joissa kyseessä on täysin toisenlaiset ekologiset tasapainotilat luonnossa, täysin toisenlaiset lukumäärät eläimissä. Suomessa on alle 200 sutta. Mikset purkaisi vihaasi johonkin oikeaan uhkakuvaan, joka oikeasti UHKAA ihmisiä? Paljonko vaikka omia tuttaviasi on kuollut erilaisiin sairauksiin tai onnettomuuksiin, jotka olisi voitu välttää toisenlaisella toiminnalla? Siitä voi sitten miettiä, mitä asiaa kannattaa alkaa ihan tosissaan viljellä. Tällainen on täysin hallitsematonta pelon lietsontaa. Ampumisesta vaan puhutaan koko ajan! Jos ampumisesta haluat keskustella, niin mieti vaikka että esim. lapset ovat ampuneet lapsia kouluissa 100 % enemmän, kuin sudet tappaneet ihmisiä Suomessa. Ihmiset pelkäävät, kuka mitäkin. Minkä takia pelkoa lietsotaan entisestään? terv. Äiti, joka on huolissaan omista lapsistaan valehtelevan maailman keskellä