VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kristitty

/ #1225 Voittajakennel ja Marko Lind JUMALAN asialla?

15.01.2012 15:32

Susiadressin alullepanija Marko Lind on voittajakennelin omistaja.

Voittajakennelin omistaja Marko Lind on saarnaaja/evankelista Jumalan seurakunnasta Imatralta.

Evankelista/saarnaaja Marko Lind poseeraa voittajakennelin www-sivuilla tappamiensa eläinten kanssa.


5.Käsky -Älä tapa-

Tämä käsky on varsin helppotajuinen ja sitä käsitellään usein, koska joka vuosi saamme sen kuulla Matteuksen viidennen luvun evankeliumitekstistä. Kristus itse tulkitsee sitä siinä ja ilmaisee asian lyhyesti näin: tappaa ei saa käsillä, ajatuksilla, puheilla, merkeillä, eleillä eikä avustamalla tai neuvomalla. Tässä on siis kaikkia muita kielletty vihastumasta paitsi, kuten sanottu, niitä jotka toimivat Jumalan sijaisina eli vanhempina ja esivaltaa. Sillä Jumalan ja hänen valtuuksillaan toimivien asiana on vihastua, nuhdella ja rangaista niitä, jotka rikkovat tämän ja muut käskyt.

Yksilöinä emme saa ottaa oikeutta omiin käsiimme.
Sen sijaan meidän on annettava anteeksi ja luovuttava kostosta.
Jos vahingoitamme ihmistä ja elämää, asetumme Jumalaa ja hänen luomistyötään vastaan.

Marko Lind on evankelista/saarnaaja Imatralta.

Opettava veli, joka loukkaantuu johonkin Jeesuksen käskyyn, voi sen vuoksi alkaa tulkita sitä oman mielensä mukaan. Näin hän kompastui Jumalan Sanan loukkauskiveen ja tulee sen ruhjomaksi. "Veljeni, älkööt monet teistä ryhtykö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion. Me kaikki hairahdumme monin tavoin." Jaak.3:1-2

Jeesus sanoo suoraan, että monet Hänen nimessään toimineet kristityt joutuvat kadotukseen. Heissä toteutuu sana kutsutuista, joista ei koskaan tullut Jumalan valittuja. "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimessäsi profetoineet, sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimessäsi tehneet paljon voimatekoja?' Ja silloin minä julistan heille: 'Minä en ole koskaan tuntenut teitä. Menkää pois minun luotani, te laittomuuden tekijät'." Matt.7:22-23

Marko Lind on merkittävä mies omilla www-sivuillaan...