Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

HelppooSettii
Vieras

/ #447 Re: sori nyt vaan mut..

22.10.2010 01:09

#6: Sivula - sori nyt vaan mut..

Raamattu sanoo, että avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto. That's it, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Kysyisin ennemmin, miksi samaa sukupuolta olevien on nimenomaan päästävä avioliittoon, saatava kirkon siunaus liitolleen, jos Raamattuu nojaavan kirkon opit (yllä) eivät keplaa? Eikö parisuhteen rekisteriöinti ja kirkollinen rukoushetki suhteen puolesta aja saman asian? Mitä lisäarvoa tämä avioliitto tuo kyseiselle parille?

Huomaa, ettei tässä ole kyse varsinaisesta homovastaisuudesta, vaan sukupuolineutraalin avioliiton vastustamisesta. Piispainkokouksessa päätetiin hiljattain homojen hyväksymisestä -> homojen parisuhteen hyväksymisestä -> rukoushetkestä homoparien puolesta.

Tsekkaa http://latvus.wordpress.com/

ja http://blogit.iltalehti.fi/raimo-ilaskivi/2010/10/16/tukitaanko-paivi-rasasen-suu/

Hyvää settiä.

+ "Jäykkyys ja negatiivisuus" on täysin subjektiivista. Omalta näkökannaltani Raamatun polkeminen on negatiivista. Jumala rakastaa aivan jokaista, seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Pelastukseen riittää usko, kuitenkin ihminen pelastuu yksin armosta. Raamatun pyhä sana on kirkonkin toiminnan pohja, joten samaa sukupuolta olevien avioliiton vastustamisella pyritään ylläpitämään Raamatun arvovaltaa. Toisin sanoen välttämään kirkon maallistumista. Emme tuomitse, vaan nojaamme puhtaasti Raamattuun. Jokainen on syntinen, ei siinä mitään.

Mielenkiintoista kyllä havaita, miten homoavioliittojen puolestapuhujat pyrkivät osaltaan provosoimaan ja viemään keskustelun pois avioliiton perustasta, Raamatusta. Onhan tämä toki herkullinen tilaisuus nokkia kirkkoa, mutta avioliitosta ei vain voi neuvotella, se on niin selkeä juttu. Sori nyt vaan :)

Siunausta, elämä on uskomaton lahja.