Vetoomus Rimminkankaankoulun opiskelu- ja työturvallisuudesta

Katri K

/ #17 Remonteista...

27.01.2012 09:01

Kiinnostuneelle: olen kuullut, että alakoulun tilanne edelleen ihan yhtä huono kuin ennenkin. Olin yhteydessä lääninhallitukseen, j a sieltä sanottiin, että pahinta Pudasjärven tilanteessa on, jos päättäjät tuhlaavat kaupungin varoja turhiin remontteihin. Ja juuri näin on meillä käynyt.Remonteilla ei ole saatu aikaan tilanteen korjautumista. 2.2. on sivistyslautakunnan kokous ja siellä käydään läpi vanhempien sekä opettajien tekemiä vetoomuksia. Olen ollut yhteydessä myös terveysviranomaisiin.

Aika monet perheet miettivät vakavissaan Pudasjärveltä pois muuttoa, koska päiväkodit, koulut ja harrastuspaikat tosi huonossa kunnossa. Onneksi sentään uusi päiväkoti on tulossa. Lapsissa ja nuorissa on Pudasjärven tulevaisuus ja tuntuu ihan kauhean pahalta, että joudutte työskentelemään paikassa, jossa sairastuu. Ja nekin, jotka eivät vielä ole sairastuneet, altistuvat ja voivat sairastua seuraavassa paikassa, jossa on sisäilmaongelma. Päättäjien on aika ottaa tilanne vakavasti !