Uutta kallista mopokortti uudistusta ei saa toteuttaa

Mwahaa
Vieras

/ #61 TROLOLOLOLLOLOLOLOLLOLOL

26.10.2010 14:49

Noniin lyödääs kaikille järkee käteen!

Sinulle sitä saa näköjään lyödä..

1. Miksi pitää nostaa TULOTTOMILTA

Siksi koske TULOTTOMAT hankkivat sen mopon ja kortin, suurin osa tietenkin menee pappa betalar meiningillä, mutta jos näin ei ole niin voi voi, älä hanki mopoa jos ei ole rahaa.. Hyvä nuortenkin näköjään oppia että aina ei saa kaikkea mitä haluaa.

2. Te tekopyhät aikuset voin sanoa on se hienoa kun ajaa esimerkiksi polkupyörällä tien reunaa ette viitsi ees varoa! Ette ymmärrä esim mikä voima siinä on! Tulette ylinopeutta ja jotkut vielä rääkättävät ajaessaan 20cm päässä pyörästä

Kyllä, kaikki aikuiset nauttivat ajaessaan nuoria ojaan, eikä kukaan 15-vuotias osaa ajaa mopoa. Yleistäminen on kivaa, mopo- ja ajokortin ikäraja 40-vuoteen niin on kuskeilla ehkä vähän jo järkeä päässä!

3. Ymmärrän yllä mitä ajatte takaa kolareista ja kaikkille likoille ei mopo sovi. Joku aika sitte tuli sanomaan minulle että "mä osaan käyttää nyt vilkkua :)"

Hyvä, ymmärrät siis miksi tämä uudistus on tarpeellinen, olet vaan niin tyhmä ettet edes itse tajua että ymmärrät sen.. pelottaa kyllä jos joskus saat mopon/auton ja pääset liikenteeseen.

4. 45km/h on liian hidas nopeus koska riski kasvaa kun ylittää tietä ja joku tekopyhä ajaa ylinopeutta päälle ja sanoo poliiseille että mopoilija yhtäkkiä vain tuli eteen. Tietenkinhän se tuli ku ite vittu ajoi niin lujaa! Ja mopoilija korvaa vaikkei ole tuloja.

Ja mikäköhän pointti tässä taas on.. Jos autotiellä ajat ymmärrän tämän kaistanvaihtona, eli jos vaihdat kaistaa olet väistämisvelvollinen ja väistät takaa tulijaa, vaikka se tulisi kuinka paljon ylinopeutta, takaatulijan ei tarvitse joutua jarruttamaan sinun takiasi. Jos tulee kolari niin se on mopoilijan vika. Jos taas kävelytiellä ajat, niin isoimpien teiden ylityspaikalla on liikennevalot joista saat mennä kun vihreä palaa, en edes muista millon viimeksi olisin nähnyt auton menevän punaisia päin. Jos taas ylität suojatietä jossa ei ole liikennevaloja, niin ajotiellä on niin hiljainen nopeusrajoitus että sinun kuuluisi ajaa siellä -> jälleen mopoilijan vika.

5. Turha väittää että kukaan on pulmunen! Mopollahan mennään paikasta A paikkaan B.

Niin? Paikasta A paikkaan B pääsee myös bussilla, kävellen, pyörällä tai junalla.

6. Jos mopokortin hinta nostetaan, tulisi antaa alennus TULOTTOMILLE

Suomen valtio ei voi säädellä ajokoulujen hinta-tasoa. Tuskin tiesit tätäkään.

7. Taajamassa kun menee pyörällä tai mopolla sieltähän tulee näitä kaahareita sutten on paikat auki ja  murtuneina.

Pyöräilyä varten on pyörätiet, siellä tietenkin saa pelätä että tulee sinun kaltaisiasi tunareita mopolla päin.

8. Kyllä ajotunnit olisivat mukavia ellei olisi niin kalliita ja tulottomillahan ei ole varaa maksaa tätä. Kyllä se sopii että kansa maksaa sen veroistaan tulottomille. Kun on niin tekopyhiä suurin osa kommentoijista.

Kyllä sinäkin varmaan nauttisit 90% veroprosentista kun valtio maksaa kaiken. Tämän jälkeen ei vaan olisi enää työläisiä jotka sinulle sen maksaisivat. Verot nousevat -> ihmiset jättäytyvät työttömäksi kun "tienaavat" silläkin paremmin kun rehellisellä palkkatyöllä -> ei ole enää veronmaksajia -> yritykset menevät konkurssiin ilman työntekijöitä ja valtion tukia. Näkyy kyllä että et ymmärrä mistään mitään.

HUOM. MEILLÄ EI OLE TULOJA!!!

No se on ihan oma vikasi. Jos niin paljon haluat mopedin hanki töitä jostain, esim. lehdenjakajaksi pääsee jo 14-vuotiaat, siitä kun säästelet vuoden palkan saat sekä mopon että kortin 15-vuotiaana.

Juuri sinunlaistesi idioottien takia tämä uudistus on lähes pakollinen.