Vetoomus Rimminkankaankoulun opiskelu- ja työturvallisuudesta

Järkyttynyt

/ #21 HERÄTKÄÄ!

29.01.2012 10:11

Olipa järkyttävää lukea iijokiseudusta kirjoitusta rimmin sisäilmaongelmasta.Kirjoituksesta sai käsityksen että liikuntahallilla oireilee vain opettajat.Lehtiin kannattaa antaa vain oikeaa tietoa eikä vääristellä asioita,koska liikuntahallilla oireilee valtava määrä oppilaita ja osalla jopa lääkärin määrämä kielto mennä ollenkaan liikuntahallille.Ja tieto että opettajilla uutena oireena väsymystä ja uupumusta,mikä ei hellitä edes viikonlopun aikana.Mutta uskotteko että myös suurella osalla oppilaista on sama tilanne,JÄRKYTTÄVÄÄ!Miten oppilaat saavat sairaslomaa? Siiretäänkö nyt taas pahiten oireilevat Hilturantaan? Miettikää vanhemmat te joiden lapset eivät oirele pahiten,mutta joilla on kuitenkin oireita,että suostutteko siihen että teidän lapset jäävät kouluun kun toiset pääsevät puhtaisiin tiloihin?Kohta teidänkin lapset ovat niitä pahiten oireilevia.Kaikilla on oikeus puhtaaseen kouluun.Ritva Kinnulan kirjoitus oli järkyttävää luettavaa!