Vastustakaa huumeiden laillistamista Suomessa

Timo Engman

/ #16 Taitaa

23.04.2007 06:31

olla toi Morpheus xxx oikein kunnon viinämäen miehiä,ku tolleen puolustelee kuningas alkoholia,joka on oikein superhuume. Jos nyt alkoholi keksittäis ois sata varma ettei siitä tulis laillista ikipäivänä.Mut vedä sinä Morpheys xxx viinaa vaikka miten paljon,toivottavasti saat jonkun maksakirroosin,niin kyllä sitten haukut kuningas alkoholin täysin lytyyn ku sua ei hoidetakkaan kuten normaali potilasta alkoholisti ku tunnut olevan,ainakin kirjotuksista päätellen.Sitä paitsi minun mielestäni lääkekannabis ei ole huumetta vaan lääkettä.Voidaan ottaa esimerkki kirjottaako lääkäri alkoholia ei,kirjottaako lääkäri lääkekannabista kyllä. Et on hiukka ero,kannattas sinunkin tutustua lääkekannabikseen,eikä hehkuttaa et viina on hyvää,jollei sillä pärjää muuttakaa muualle. Entäs jos ei pysty juomaan kuningas alkoholia sairautensa vuoksi,vaan polttamaan lääkekannabista joka auttaa kipuihin. Et mielummin polttelen marijuanaa ku leikin hengelläni ja juon viinaa.