Kankaanpään Käpymontun puolesta

Kankaanpääläinen
Vieras

/ #12 noni

28.10.2010 13:36

Tätä hainkin.
Nyt olette kerrankin jotain mieltä ja julkaisette sen täällä. Nämä ovat hyviä faktoja. Olisitte kirjottanu tuon siihen adressiin.
Silloin, kun kummallakin väittelijäosapuolella on esittää hyviä faktoja ja selkeitä mielipiteitä niin jäljelle jää vaan näkemyserot, jonka johdosta väittely ei tohdi saada loppua ikinä.

Tästä on hyvä jatkaa. kerrankin kommentointi on asiallista. Tästä mä tykkään.
Nuo 2 viimeisintä kommenttia on selkeesti teijän näkymyksiä asiasta ja olisi hyvä jos kirjoittaisitte ne vaikka tohon adressiin, niin voisitte saada enemmän allekirjoittajia siihen. Asianne tulisi paljon paremmin julki heti ensilukemalla.

Kaavoitus on luonnosvaiheessa ja vaikka kaava hyväksyttäisiinkin niin uskon, että monttu joka tapauksessa jätetään rauhaan.

pakko vielä vastata vieras kankoonpäästä kysymyksiin:
1. Hörhiäisiin liittyvät konsertit? Hörhiäisiin liittyvät konsertit on omasta mielestäni pidetty monta vuotta jo kamarilla + pesisstadionilla + kirkossa + musiikkiopistolla..ym. Montulla on ainoastaan ollut jumppaesitys, ulkojumalanpalvelus ja sitte tais viimme kerralla olla sotilasparaati. Monttu hörhiäisinä ollut todella kuolleessa asemassa jo vuosia. Ihmiset ovat vaan menneet kattelemaan kyntilöitä sinne. nämä jumpat sun muut vois vaikka järjestää siellä samassa paikassa missä todella tapahtuu ja kynttilämeren (mikä on todella hieno) voisi järjestää vaikka rivieralla ja onhan rivierallakin ollu kaikenmoista taidetoimintaa kyseisenä tapahtumana. Hörhiäisten tapahtuma ei mitenkään eroaisi entisestä / muuttuisi mitenkään jos montun muutama jumppaesitys ja kynttilät siirrettäisiin muualle
2. Kuka haluaa liikkeensä ja asuntonsa hautuumaan viereen? Oma näkemykseni tästä asiasta on se, että tälläkin hetkellä hautuumaan ympäristössä ja ihan vieressäkin asustaa monta onnellista perhettä, eikä tunnu haittaavaan.
3. Pienten oppilaitten liikuntatunnit,laskettelu,lukiolaisten montun käyttö? Pienten lasten liikuntatunnit on kyllä totta, että ne tuppaa siellä olemaan laskettelmassa talvisin, mutta vaapaa-aikana laskettelijat ovat todella vähentyneet, joskin pullakaupan lopettamisen johdosta. Ei todellakaan enään samaan malliin laskettelijoita niinkuin meikäläisen nuoruudessa. Ja mitä lukiolaisiin tulee niin kyseiset oppilaat eivät käytä monttua mihinkään muuhun tarkoitukseen, kuin abipulpetin polttamiseen kerran vuodessa ja päivittäiseen tupakointiin montun reunalla. Jos nyt liikunnantunneilla sattuu olemaan jotain muuta, kuin lentopalloo niin 98 %:n todennäköisyydellä liikuntatuntia ei järjestetä montulla. Frisbeeradasta siellä on 2 väylää, jotka voitaisiin siirtää vaikka myllymäen puistoon. siellä on vihreetä virkistystä paljon ja tilaa.

Mutta by the way itse olen tätä mieltä ja olen vahvasti uudisrakentamisen kannalla.
Hyvää alkanutta syksyä ja tulevaa talvea kaikille.