Kankaanpään Käpymontun puolesta

äiti
Vieras

/ #16 oi ihmiset!

29.10.2010 11:57

minä itse esimerkiksi olen täysin sitä mieltä,että kyllä monttu saa jäädä montuksi ja sillä sipuli!ku ihan oikeesti miettii asiaa,niin täällä on ihan riittävästi rakennuksia,joista puuttuu hetkellä toimintaa,joten miks sinne ei voisi sitten siirtää näitä montulle suunniteltuja liikkeitä/asuntoja...
minä itse olen nyt kohta vuoden asunut kankaanpäässä ja olen ainakin tosi monta kertaa nähnyt lapsiperheitä talvella montulla pulkkamäes...kesällä olen nähnyt niin lapsia kuin aikuisiakin frisbeegolfradalla pelaamassa,joten ei se ole turhan takia se omnttu siinä.totta kai olen sitä mieltä,että se hörhiäisten aikainen montussa ryypiskely nuorilta ei ole mitenkään hienoa,mutta sekin on viimeisen parin kolmen vuoden aikana vähentynyt.mulla on itsellänikin alle 1 v pieni tytär ja kyl mä ainakin tykkäisin vuoden taikka parin päästä mennä talvella hänen kans pulkkamäkeen...kesäks sinne voisikin sitten hieman laittaa jotakin,vaikkapa kukkasia sitten johonki kohtaan ja vaikka penkit...koska ne penkit,mitkä on lukion vieressä,on aina varattu ja siellä on kaljapulloja hajotettu yms,nii en mminä ainakaan sinne menis istumaan...ja tosiaan se leijona-puisto...missäs se puisto on?pari vaivaista puuta ja vähän hiekkaa....se on kamala paikka..jos minä olisin lapsi ja joutuisin sellaises paikas leikkimään,nii mä varmasti en suostuis siihen!olisi hienoa,että se olisi valoisampi ja tosiaan rauhallisempi paikka!autoja menee ja kaikenlaisia humalaisia papparaisia menee ohi ja huutelee omiansa...ei siellä olosta voi yksinkertaisesti nauttia!!toinen paikka on myllymäessä jokirannassa oleva leikkialue..liian lähellä jokea minun mielestäni!monesti kattonut lapsia jotka siellä leikkii ja jatkuvasti saa pelätä et ny käy joku vahinko..mutta mitä tälläiset yksittäiset ihmiset asialle voivatkaan tehdä?ei mitään...mutta minä vaikka sitten muutan monttuun asumaan telttani kanssa,jos ne siihen meinaa jotakin ruveta rakentamaan!