Vastustamme Kauhavan lentosotakoulun lakkauttamista

Vieras

/ #94 Suu säkkiä myören ja kipin kapin kotia, jottei tartte teitä hävetä

11.02.2012 15:59

EU-laiva on aikoja sitten kallistunu yli kriittisen pisteensä. Olis kyllä jo aika meiränki nousta sinne pelastusveneesehen ja alakaa soutaa kotia kohore. Tämänhän ymmärtää jo alimmaasella kannellaki matkustava kansa. Se on aiva turhaa kaveerata kapteenia(Merkel) ja ensimmäästä perämiestä(Sarkozy). Ei laivaa meirän rahoolla saa pysymähän pinnalla vaikka antaas kaikki mitä on.
Kattokaa ny hyvät ihimiset peilihin sielä eruskunnas ja kysykää titteltännä jotta:"haluakko sää oikeen tosisnas olla tällääsiä Suomia kurjistavia päätöksiä tukemas". Pantaas meki asia tärkeysjäriestyksehen ja hoiretaas eres meirän oma isänmaa jonkimmoiselle asialliselle tolalle. Se jatkuva rahan kantaminen kaikkihin ulukomaan konhotuksihin pitääs eherottomasti heti lopettaa. On se sitte minkävärinen puoluekirja taskus hyvänsä, niin pitääs ny koittaa ittekki ajatella mikä meille olis hyväksi täälä kotomaas eikä aina olla niin nöyrää muiren käskettävänä. Se on muiren teille syöttämä totuus mikä on mukamas hyväksi. Urpilaanenki käy sielä muka neuvottelemas, mutta tulos on se jotta maksakaa suomalaaset lisää eherootta ku te kykenettä. Oma mieli mennes, mutta tulles Merkelin. Älytööntä touhua ku vähä kehutahan, niin sitte ei olla köyhiä eikä kipeetä. Sanotahan jotta:"kyllä mun lompsa kestää". Ja kansa saa repiä sen selekänahaastansa.