Jämsän Hallin Ilmavoimien Teknillinen koulu on säilytettävä

Vieras

/ #11

13.02.2012 22:56

Aloittakaa sähköpostikampanjointi Jämsän Hallin ilmavoimien teknisen koulun ja Keuruun pioneerirykmentin lakkauttamista vastaan! Tässä linkissä mukana tarvittavat sähköpostiosoitteet: http://kataja.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ .

Lähettäkää viesti kaikille Jämsän ja Keuruun Kokoomuksen, SDP:n, Vasemmistoliiton, Vihreiden ja Kristillisten kaupunginvaltuutetuille ja noiden puolueiden Keski-Suomen kansanedustajille.

Toivottavasti myös muut kuin noiden paikkakuntien asukkaat osallistuvat kampanjaan!

Lähetin itse kaikille Jämsän ja Keuruun Kokoomuksen, SDP:n,Vasemmistoliiton, Vihreiden ja Kristillisten kaupunginvaltuutetuille ja noiden puolueiden Keski-Suomen kansanedustajille seuraavan viestin:

"Arvoisa vastaanottaja! Paheksun suuresti puolueenne tekemää päätöstä lakkauttaa Jämsän Hallin ilmavoimien tekninen koulu ja Keuruun pioneerirykmentti.Kansalaiset muistavat tämän seuraavissa kunnallis- ja eduskuntavaaleissa. Jos lakkauttamisia ei peruta, siirtyvät äänet lakkautuksia vastustaville puolueille ja ryhmille. Vastustakaamme yksimielisesti esitettyjä lakkautuksia."