lähimmäinen

/ #33 Re: Yksinhuoltajat ja ehkäisy?

16.02.2012 23:52

#9: ristiriitaista? - Yksinhuoltajat ja ehkäisy?

Synnistä puheenollen, mielestäni kaikki on syntiä sille, joka jumalattomasti elää. Hänellä tuskin on lähimmäisenrakkautta ja sitähän ei ole, jos haluaa vain seurata omia himojaan, välittämättä niistä vähimmistä, kuten lapsista tai vanhemmistaan. On hirveää joutua pilkan kohteeksi koulussa, jos on ottolapsi homo-tai lesboperheessä. Ihmettelen myös, miksi homot tai lesbot haluavat kirkollista vihkimystä, kun eivät kuitenkaan ymmärrä avioliiton merkitystä. Ehkäisy on tieteen tulosta ja auttaa monia naisia, joilla on vaikeuksia synnyttää tai ovat jo synnyttäneet sopivan määrän. Se ehkäisee myös naimattomia naisia tulemasta raskaaksi, sillä on  raskasta odotusaika  ja lapsen kasvatus yksinäisellä naisella. Nämä ovat minun ajatuksiani. Minulla on hyvä mies , ollut kohta 40-vuotta ja lapsia siunattu seitsemän. Heitä olemme rakastaneet ja yhdessä kasvattaneet kunnon kansalaisiksi, opettaneet iltarukoukset ja rukoilleet heidän puolesta. Elämä kantaa ja Jumala ohjaa.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…