VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #2221 Re: Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.

17.02.2012 11:16

#2201: - Re: Re: Re: Re: Kaikki suomen suurpetoasiat luontoliiton susiryhmälle.

Minulle syntyy se käsitys, että tämä kirjoittaja ei usko mitään sellaisia lehtiuutisia, jotka osoittavat hänen Oppinsa vastaisia tosiasioita (pahempi siis tosiasioille!).  On huvittavaa, että vakaumuksen marinoimalla rintaäänellä esitetään ajatusta, että silloiset lehtiuutiset olisivatkin olleet  paikkansa pitämättömiä uutisankkoja, perusteena se, että uusissakin uutisissa voi olla virheitä.

Usean vuoden ajan, kahden maakunnan alueella ja kaikissa silloisissa aviiseissa uutisoidaan nimet, paikat,  ajankohdat ja muut yksityiskohdat esiin tuoden tapahtuneet tragediat, joten on huvittavaa  - ellei säälittävää - että yli 100 vuotta jälkeenpäin jollain onkin salaista tietoa, miten asiat ovat oikeasti olleet...  ja että aiheesta kirjoitetut (tälle henkilölle epämieluiset) uutiset ovat paikkansa pitämättömiä.  Onkin koko juttu salajuoni!!! ja paikkansa pitämätöntä uutisointia!!!

Kritiikkiä saa esittää, mutta samalla pitää lyödä faktat pöytään.  Millä perusteella laajaa uutisaineistoa pitää epäillä virheelliseksi?  Mitkä ovat ne perusteet tähän?  Vai onko tulkittava niin, että esitetty mielipide kertoo enemmän esittäjästään kuin asiasta.  Jos faktoja ei löydy, niin mielipide on tulkittava vainoharhaiseksi, mitä piirrettä asennelukkoon jumiutuminen voi hyvinkin aiheuttaa.

Uutisoitiin myös, että silloinen viranomaishallinto tilasi alueelle ammattitaitoisia sudentappajia, sudet hävitettiin alueelta ja samalla myös lapsiuhrit loppuivat.  Loogisella ajattelulla tässäkin on nähtävissä syy-yhteys susien ja niiden lapsiuhrien välillä, tämän jälkeen lakkasivat pelkoa aiheuttaneet  susisurmat ja luonnollisesti  myöskin asiasta kirjoitetut uutiset loppuivat.   Jokainen ajattelukykyinen ihminen ymmärtää tosiasiat.  Jos jonkun Oppi on muuttunut Uskonnoksi, niin silloin tätä yhteyttä ei voi tajuta, tämä inhimillinen piirre on ihmisessä, joka voi sulkea tosiasiat ajattelustaan niin että jää muiden arvioitavaksi missä kulloinkin mennään.