Tampereen Yliopiston LTL-yksikön tilojen säilyttäminen Pinnissä

Vieras

/ #7

20.02.2012 14:28

Jos ette ole vielä lukeneet, niin kannattaa lukaista Hollin blogikirjoitus aiheesta. Huomauttaisin, että vuosi sitten Holli väläytti ideaa, että kaikkien vieraiden kielten perusopetuksen voisi yhdistää, eli opetettaisiin perusopintojen kursseilla jonkin sortin universaalia kielioppia - tästä sitten eriydyttäisiin aineopintoihin eri kieliä opiskelemaan. Tuota blogitekstiä lukiessa voi vain pohtia, että ketäköhän tuossa nyt pyydetään joustamaan enemmän kuin muita...? ;)

Linkkasin tuon blogitekstin kuitenkin sen vuoksi, että kommenttiosiossa Maarit Piipponen avaa henkilökunnan näkökulmasta aika osuvasti tätä aihetta. Yliopisto on yhteisö, ja opetushenkilökunnan hyvinvointi takaa opiskelijoille laadukkaan opetuksen. Eli tässä ei nyt ole kyse vain siitä, että kenen työhuoneesta on parhaat näkymät.

Loppuun haluaisin vielä hieman flamettaa: #2, On kyllä hienoa, että et ikinä allekirjoita mitään adressit.comissa, mutta koet tarvetta julkituoda omaa yksinkertaisuuttasi kommenttipalstoilla. Olet tehnyt hienon valinnan yhteiskunnallisen vaikuttamisen ja turhanpäiväisen kitinän välillä! Kai hiihdät talvisin kouluun, koska niin ennenvanhaankin tehtiin?