Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Toni

/ #1744 Hyvä että joku sentää toimii vastustaen Räsästä

22.02.2012 20:49

Tässä ruvetaan todellakin vajoamaan ´loputtomaan suohon`, kun vakuuksia hallitus sittemmin takailee ulkomaisia velkakriisissä vellovia valtiota ja ´bail out´ nimikkeestä ei olla pahemmin hiiskuttu! Sit aletaan sorkkia tupakkalakia kiristellen sen esillä olemista kauppojen hyllyissä ja piilottaminen keksitää heti ensi töiksi. Mennen ehdotus läpi?! Kiitos kai kuulunee Räsäsen!?
Sitten runnotaan Ylemaksu tv;n lupamaksun tilalle ja suoraan palkasta riistäen se sittemmin toteutunee ja todellakin hallituksissa istuneiden yhdenkauden edustajat saavat turvatyöpaikan tästä konsernista?! Sittemmin aletaan kiristeleen alkoholilakia vielä lentokoneissa kieltolakia kaavaillen ja sittemmin saadaa se idea et yö-kerhot pitäisi saada sulkemaan ovensa klo2.00 aikaan? Ravintola on itse vastuussa asiakkaan anniskelusta ja hänen hyvin voinnista. Ravintolat on mielestäni onnistuneet hyvin Helsingin aluella pitämää pintansa vuodesta toiseen ovet auki, ilman minkäänlaisia pahempia häiriötä. Mistä sittemmin tulee tietty veronmaksut kyseiselle ahneelle verottajalle(mikä menee valtiolle), kun itse baariyrittäjäkin maksaa aika siivoisen summan luvista ja veroista. Yö kerhojen aukioloajan lyhennys toki poliisille voi olla tervetullut tämä idea! Mutta sittemmin tulee piiloravintolat kuviohin ja poliisille kädet täyteen uusia töitä näiden metsästystalkoiden alkaessa. Tästäkö huvista me sittemmin Päivi Räsäselle maksamme palkkaa? Kun tuntuu ettei muuhun tärkeämpään ole aikaa ja intressiä! Taitaa olla turhuuden huipentuma koko ihminen. Kohta määrätään varmaan kaikki väkipakolla sunnuntaina kirkkoon laissa ja joka kirkkokäynnistä ruvetaan rahastamaan kolehtin muodossa, että meidän kaunis yhteyskunta saisi loistokkaamman aamenen aikaiseksi?!Ja sexuaalisesti poikkeaavat ohjataan eheytymishoitoon ja löytämään se todellinen hetero itsestään.