Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Tomi-Rock

/ #1745 MIKSI näin? Herätkää!

22.02.2012 20:51

Aukiolojen lyhentäminen toisi väistämättä konkursseja ja tarkoittaisi levän kavenemista paitsi ravintola-alalta, myös muilta ammattikunnilta: Taxi-kuskeilta, bussikuskelta, POLIISILTA, terveysasemilta, tukkureilta, logistiikalta jne. jne.

Lisäksi olisi vähintäänki epäreilua ottaa laki käyttöön ilman ns. varoaikaa esim. viisi vuotta.
Tämä siksi, että että he, jotka haluavat saada yökerhonsa maksetuiksi, olisi heillä tilaisuus tehdä se, eikä nuolla näppejään, että siinä meni puolimilliä kun tuhka tuuleen. Olisi myös henkilökunnalle aikaa saada uusi koulutus ja työpaikat.
Valvonnasta: Ei ole epäselvää, että poliisille vaarallisin tehtävä on mennä jonkun kotiin VALVOMATTOMAAN paikkaan katsomaan, onko perhettä paljonkin hakattu ja tarjotaanko poliisille puukkoa, haulikko vai jalkajousta? Katukännääjästä selviää partiolla, yhteiskuntaan kyllästyneestä kotilinnoittujasta ei valttämättä ilman Karhu-ryhmää. Hei, kai karhunkin koulutus lopetetaan määrärahojen puutteessa, last Karhu "Officer down" update available 2.0.12.
Kiitos että meiltä viedään vapaus valita kuinka juhlimme kun siihen vielä on varaa. Kiitos että saamme jakaa verohelpotuksia ulkomaisille toimijoille samalla kun omamme kärsivät. Kiitos kaikesta yhteiskunta.
Kiitos suomelle, ettet tyytynyt veronkorotukseen ja anna mahdollisuutta pärjätä kilpailussa rehellisesti, kiitos että suosit meitä yrittäjiä jotka laittavat koko omaisuutensa, velat ja jaksamisensa peliin,tarjoavat työpaikkoja, meitä jotka haluavat hoitaa yhteiskunnalliset vastuunsa ja olla ylpeitä yrittäjiä. Kiitos että systemaattisesti tuhoatte PK-yritykset ja annatte tilaa isoille ketjuille ja kiristätte köyttä koko ravinto(la)ketjulle. Miksi? Miksi pitää leikata miljardeja? Maahanmuuton vuoksi? Kreikan vuoksi? eikö näihin nyt parempikin lääke ole?

HERÄTKÄÄ!! Täällä tehdään kohta pärekoreja mikäli ulkomaan kauppataseeseen on uskomista.
Koko systeemiä ajataan normaalin ihmisen perspektiivistä katsottuna 200 päin seinää! Miksi tämä hyväksytään? Muut kansat nousevat kapinaan kun ne pannaan ahtaalle, mutta pohjolanjuntti vetää itsensä kiikkuun. Bravo!
Kansanedustajilta pitäisi ottaa ke-eläke pois ja tarjota normieläke sekä jättää heidät max. kolmen kauden toimijiksi, jolloin voisi olla jotain mielenkiintoa pitää yhteiskunta toimivana kun siihen joutuu vielä itse palata. Kansanedustus tulisi olla kutsumus, jota tehtäisiin vaikka ilmaiseksi. Kutsumukseen ei raha kuulu. Tollaset Räsäset pitäs lähettää ulkomaankomennukselle pahimmalle sotatoimialueelle.

Mutta hei, ilmoittakaa toki ajoissa, että ehdin hakea viinani virosta (josta muutkin hakevat), palkata ulkomaista halpaa työvoimaa, kiertää veroja ja lopulta ajaa puljut tyylikkästi konkkaan.

Tsaude, konkurssissa tavataan!