Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

äiti

/ #1983 en allekirjoita

24.02.2012 11:50

En allekirjoita. Ihmiset älähtää viinan juonnin takia. Eikä meillä moni muu asia ole kans huonosti?
Räsänen vetoaa poliisin työmäärään mutta mun mielestä parempi olis vedota siihen että ehdotus olisi kansalaisille hyväksi. Joku sanoi että pitääkö kansalaisia todella holhota? mun mielestä kyllä, koska näyttää siltä ettei kansalainen tiedä aina omaa parastaan.
Juomisen vaikutus kerrannaisesti koko yhteisöön on huikea. Ei siitä kärsi vain poliisi vaan vaikutus on kokonaisvaltainen.Lapset ja nuoret on ihan pihalla kun ne tekee samoin niin kuin ne näkee aikuisten tekevän. Esimerkki se on joka uuden sukupolven kasvattaa on se sitten työmoraali,ihmisten kohtelu tai juominen.
Minusta vois katsoa asiaa vähän kauempaa mitä tälla saatettaisiin saavuttaa. Aikakausi ei ole sama kuin ennen,mutta edelleen sanon että me olemme yhteiskunta joka määrittelee arvonsa ja voimansa. Tarviiko meidän katsoa mallia muista maista, kun on nähty mihin se muissakin asioissa on johtanut. Miksi ei voida olla suomalaisia ja tehdä maastamme hyvä paikka jossa oikeasti olis hyvä olla niin lapsilla kuin aikuisillakin. Ei meidän pitäis viinaa tarvita juomalla juoda kun se kaikki aika on pois esim.perheeltä,kumppanilta,työltä. Ei sen tarvitse merkitä holhoamista jos joku uskaltaa sanoa sen minkä me kaikki tiedetään, että viina on suomalaiselle ongelma! Moni lapsi vois yhtyä tähän samoin pahoinpidelty puoliso, useimmiten nainen.
Voiko mahdollisuus / lupa juomiseen aamuun asti todella määrittää allekirjoittaneiden arvot?