Kotihoidontukea ei saa lyhentää

Vieras

/ #154 sivukylän laidalta päivää

03.03.2012 10:34

No jos minä lähden töihin niin minun lapset joutuu oleen hoidossa 10tuntia päivässä? Mä olen sitten vaikka loisena miehen elätettävänä kotona jos tämä astuu voimaan. Sitähän sinä kysyit. Kortistoon vaan kaikki mammat. :D Se se vasta säästöjä tuo ja kivan tilaston työttömyys lukuihin.

Ja jos joku väittää,ettei ennenkään tukia saatu. Ni ku tarpeeksi kauas mennään ni yhteiskunta makso joka syntyvästä lapsesta rahasumman josta on tullut sanontakin''kun ei ollut rahaa ni tehtiin lapsi''. Ja ei tartte mennä ku parikyt vuotta taakseppäin ni sai kotiin kodinhoitajat kunnasta ja lapsiverotus oli käytössä. Monesti äitini joka nämä edut on saanut ni on sanonu,että ei hän nyt jaksais enään lapsia tehdä jos olis nuori. Kukaan ei auttais. Tämä yhteiskunta on sääntöjä sääntöjen perään pullollaan joka vaikeuttaa ihan normi ihmeisen elämää entisestään. Nostetaan vielä vähän polttoaine veroja ja tuloveroja ni tuhon tuomittuja ollaan kaikki.