Kreikan ja Suomen välinen vakuussopimus julkistettava

Takapiru

/ #28

05.03.2012 11:02

Kun jotkut politikot ovat jättäneet tutustumatta englannin kielellä kirjoitettuun salaiseksi julistettuun sopimukseen he ovat perustelleet etteivät voisi lakia rikkomatta enää edes keskenään keskustella sopimuksen tekstistä. Voisin sanoa, että on aika erikoista kun kansanedustaja ei saa suomeksi kirjoitettua sopimusta vaikka joutuvat siitä tekemään päätöksiä. Hallituksen salailu-toimet olisivat jotenkin menneet läpi Neuvotoliitossa tai nykyisin Venäjällä mutta ei todellakaan itseään demokraattiseksi oikeusvaltioksi kutsuvassa Suomessa. Kansalaisten ei pidä hyväksyä Kataisen-Urpilaisen ylimielistä toimintaa, joka alkaa olla jo stalinismiin verrattavaa touhua. Tästä ei ole pitkä matka siihen, että erimieltä olevat haetaan aamuyöllä "uudelleenkoulutukseen". Nykyinen hallitus, jossa diktatuuriin pyrkivillä on dominoiva asema, halveksii kansalaisia ja heidän oikeuksiaan. Meidän äänestykseen oikeutettujen on muistettava vaalipäivinä kenellä on todellinen valta tässä maassa ja sitä on myös käytettävä sillä siunaaman hetkellä kun piirtää numeron äänestyslippuun. Sillä hetkellä valta on äänestäjän kynän kärjessä mutta siirtyy ulottumattomiin kun lippu uurnaan putoaa. Ellei kansa tätä ymmärrä, niin pian ei ole edes äänestysoikeutta. Hallitus ja eduskunta ovat vain ja yksinomaan tehtävässään kansan palvelijoita ja se totuus on tehtävä heille selväksi.