Kannabis lailliseksi

Legalize it

/ #3460 Re: JÄRKI HOI ÄLY ÄLÄ JÄTÄ!

10.03.2012 01:04

#2: Reija Tyynismaa -

No juupa, taas yks "asiantuntija" päästelee sellasia aivopieruja, että, huom! mielipide, on suoraan asennevammasesta kasvatuksesta kopioitua tekstiä. Ensinnäkin huomio kiinnittyy siihen ettei kirjottajalla ole minkään näköstä faktaa jonka pohjalle edes kannattaisi mitään kommentoida!! ÄLY HOI! Kaikki sekotetaan yhteen soppaan, kannabis, huume addiktius ja vieläpä kaikista pahin eli alkoholi... HALOO!! Itse olen seliytynyt 17v. huume riippuvuudesta joten todellakin tiedän mistä puhun, että jätä sitten heti pois ajatus, että "joku rapa nisti taas uhoo" vaan ota opiksi! Alkoholista en sano kuin että se on liuotin, niinkun tinneri, ja ketä ei ole käyttänyt muuta kun sitä, vertaa juuri näin jotain mistä ei tiedä, niin tietysti itse koettuihin känneihin, jotka taas ei vastaa todellisuutta alkuunkaan. Juuri juopottelevat vanhemmat eivät siinä "juhlahumussa" huomaa lapsia, möykkäävät, kiroilevat niin prkl:sti ja lapsille käännissä annetaan jos jotakin erikois lupia esim. olla ulkona miten sattuu jne. Sitten onkin päästävä jo baariin ja krapula päivänkin muksut on missä sattuu, tekee mitä sattuu ja seuraavana viikonloppuna sama homma, niin missä välissä ne ipanat siinä jaloissa kasvatetaan...?! Ja aina illan päätteeks tapellaan jostain täysin merkityksettömästä asiasta. Sitä alkoholi on!!

Kannabiksessa on ensin erotettava hassis (ruskeaa lätkää tai palasia) ja Kannabis/Indika Sativa, nokkosen erittäin läheinen sukulainen, 100% luonnon kasvi. Hassis on tehty kasvin pinnalle muodostuvasta öljystä (luonnossa kasvin suoja mekanismi) ja sedatiivista ja passivoivaa. Kasvin kukka, lajikkeesta riippuen, ei tee samaa, vaan antaa rauhallisen, tyynen ja mukavan pehmeän, hyvän mielen olon. Ennen kuin kukkaa voi polttaa, sitä kasvatetaan huolella ja rakkaudella useamman kuukauden, jonka jälkeen sitä vasta on, jos puhutaan koti kasvatuksesta, mikä juuri tulisi sallia. Olen kysynyt itse huume poliiseilta, että onko mun parempi juoda 0,7Kossu pohjiks+ravintola ilta päälle, tehdä ittensä monessa asiassa todella typeräks ja illan päätteeks hakata joka vastaantulija, niinkun tein kun vielä join (listalta löytyy pahoinpitelyjä, törkeitä pahoinpitelyjä ym. väkivalta rikoksia vaikka kuinka) VAI polttaa sauhut, ottaa jotain hyvää naposteltavaa ja mennä avovaimon viereen esim. ketseleen jonkun leffan jne. ja lopuksi mennä nukkumaan, ilman kirjottajan väittämää tietosuuden täydellistä menettämistä ja asioiden hoitamatta jättämistä (NÄIN EI OLE IKINÄ KÄYNYT!!!), niin huumekyttä vastasi: "Niinhän se on...  ...mutta kun se ei vielä ole laillista" siis poliisi sanoi näin, kirjottajahan ei tietysti suostu uskomaan, mutta mitäs sitten, joka tapauksessa kannabis on jo käytännössä laillista (=jos virkavalta löytää sitä joltakin ja se on selvästi omaan käyttöön, ne ei ota sitä pois) esim. Saksassa, Hollannissa, Belgiassa, Espanjassa, Portugalissa, yleensä keski-euroopassa ja jopa vanhoillisissa Briteissä!!! Täällä poliisi tekee erittäin suuren virheen niittämällä joka puskan minkä kiinni saa, joka taas aiheuttaa nyt sen aidon huume ongelman, eli kun nuoretkin jo tajuaa alkoholin kaikki haitat, eivät he sitä juo (ainakaan paljoa tai kirkkaita), eli siis hakevat sitten jotain muuta ja se onkin paha juttu se sitten. Itse 12v. opiaatteja/opioideja käyttäneenä tiedän että kovat aineet aiheuttaa isoja ongelmia, kuoleman tapauksia yms. mutta niin myös alkoholi ja vieläpä kaikista eniten! ÄLKÄÄ ÄLYKÄÄPIÖT SEKOTTAKO NIITÄ KANNABIKSEEN!! Tupakassa on useampi tuhat terveydelle vaarallista kemiallista ja synteettiistä ainetta kun kannabiksesta löytyy satoja terveydelle hyödyllistä ainetta. Miksi sitä muuten on käytetty esim. astman hoitoon, kuukautis kipuihin, särkytiloihin ym.? Ja kun se on 100% luonnon tuote ja silti kytät niittää koti puskat pois, pitäis sitten poimia pois myös luonnossa esiintyvät päihteet esim. kannabis luonnon varaisena ja vastaavat kasvit, sienet jne. koska eläimethän vetelee pitkin metsiä vähän kaikkee trippiä sekasin ja jos kerta kannabiskin on kielletty, pitäis sen kuulua johonkin eläinsuojelu lakiin, yhtä naurettavasti kun tämä kannabiskin, niin kuulua ja tietenkin suurena pahana rikoksena... "ÄLY ÄLÄ TOSIAAN JÄTÄ" Kannabista on käytetty 10000v. ja nykyään sillä on maailman laajuisesti 300milj. käyttäjää EIKÄ AINUTTAKAAN KUOLEMAN TAPAUSTA RAPORTOITU!! Sitten laki ja järjestys ennen kaikkea- tyyppi tulee sanoon että se on vaarallista... What`s wrong with this picture...?? ...tanan jeesustelijat... Nyt menen polttamaan sauhut ja nukun ens yön hyvin insomniasta huolimatta, KIITOS KANNABIKSEN! :)