Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

J K
Vieras

/ #103 Naurettavaa!

15.11.2010 20:22

Eläinihmisiä olen itsekin ja mulla on - tai siis oli - ongelmakoira, joka nuoruudessaan puri mm. mun kädet kunnolla verille, kun johtajuuskiistojamme setvittiin aikoinaan. Sitten kerran, kun tuntui että se syö mut elävältä alistin sen lattiaan, vielä yritti purra naamasta täysillä ja kuin ihmeen kaupalla sain koiran korvan suuhun ja purin ja lujaa. Koira alistui ja sen jälkeen ei ole ollut kertaakaan ongelmia, vaikka olin jo varma et se pitää lopettaa, kun en kertakaikkiaan pärjännyt sen kanssa. Olin silloin sitä mieltä, että koiraa pitää pitää kuin kukkaa kämmenellä, naksuttimella ja herkuilla koulutin minkä parhaani taisin ja palkitsin vaan hyvää käytöstä mutta kuitenkin se johti pirunmoisiin ongelmiin. Myöhemmin harrastettiin tokoa ja agilityä hyvällä menestyksellä ja siitä tuli mitä mahtavin ja kiltein otus, joka tuossa vieressä lötköttää nytkin. Toisen koiramme kanssa suosin pehmeämpää koulutusta, koskaan ei ole tarvinnut juuri ääntään korottaa. Muistakaapa, että koirat on yksilöitä. Ja koiria. Ei ihmisiä. Cesarkin tietää tämän eikä ole kaikkia koiria alistamassa. Joidenkin koirien kanssa vaan EI OLE MUUTA MAHDOLLISUUTTA.