Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

/ #172 nasse setä

17.03.2012 23:18

#1: kai haavisto -

Oma mielipide kaiken maailman maahanmuutosta on se, että antaa tulla vaan kuhan suomalaisille riittää töitä ja maahanmuuttajat ei tuu suomalaisten elätettäviks.

Maahanmuuttajista on monella ennakkoluuloja, mutta oma mielipide on se, että on siellä niitä hyviäkin joukossa. Jotta saataisiin ennakkoluulot pienemmiksi on meidän suomessa tiukennettava lakia maahanmuuttajien rikosten suhteen. Näitä ulkomaan pikkurikollisia on niin p*rk*l**sti, että ekakerrasta pitäs ottaa kaveri vähintään 1kk vankilaan oli rikos mikä tahansa ja jos homma jatkuu niin automaattisesti ulos maasta. Varsinki tappajat/raiskaajat pitäis pistää suomesta v*tt**n heti ekalla kertaa.

Mutta mikä siinä on, että ei s**t*n* asialle tehdä mitään? Tilastoja on sun muita missä ulkomaalasilla on suuri prosentti rikoksissa ja tietyn maan kaverit käy ihan työkseen mm. ryöstämässä vanhuksia tms. Pitääkö tässä s**t*n* mennä jonku raiskaamaan tai hakkaamaan joku päättäjistä, että asiaan saadaan muutos?!(en nyt ketään yllytä tai itse uhkaile, mutta sanompa vaan).

Ei tässä touhussa oo oikeesti mittään järkee. Koittakaa nyt p*rk*l* joku puuttua näihin asioihin. Suomi=hyvinvointivaltio=suomalasiset näkee nälkää ja on työttömiä, kun ulkomaalaiset tekee rikoksensa ja saa tuhanssia euroja kaiken maailman tukia tekemättä mitään.

Jos ihmisillä olis uskallusta ja rahaa niin ne kyllä hyvin äkkiä ottais ja lähtis suomesta!