wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Martti P
H

/ #449

31.05.2007 10:49

HEIIIII KUKAAN EI VARMAAN VIELÄ TIEDÄ MUTTA WWE ALKAA MAXILLA 2.6 TÄTÄ VUOTTA!!!!1111+++ LUIN wa:STA JUST ÄSKEN:WWE palaa Suomen TV-kanaville viiden kuukauden tauon jälkeen kesäkuun alusta lähtien. MTV3 MAX -kanava on nimittäin ilmoittanut, että kovan kysynnän johdosta RAW ja SmackDown! aloittavat kanavan ohjelmistossa 2. kesäkuuta alkaen. Jaksoja esitetään lauantaisin keskiyöstä eteenpäin. Tänä lauantaina nähtävä Raw on esitetty Yhdysvalloissa 14. toukokuuta, joten jaksot saapuvat Suomeen noin kolmen viikon viiveellä. Lisätietoja MTV3 Kanavapaketista ja MAX-kanavan hankkimisesta löytyy osoitteesta http://www.mtv3.fi/kanavapaketti. [/SARCASM] Eli kyllä. Kaikki asiasta kiinnostuneet tietävät asiasta joten kannattaisi uhrata noin 1 - 2 minuuttia edellisten viestien lukemiseen (Janne Kurvinen)

"Minkä takia te haluatte ohjelman missää miehet tanssivat puolialasti se on homoa."
-Stefano Salonen (Turku, 27.5.2007 00:41)

Voi Stefano! Tiedätkös mikä vasta homoa onkin? Stefano <---Onko tuo oikea nimesi?? Siis oikeasti ku olen hiukan väsyksis ja silmät ristissä luin nimeäsi luin aluksi perspano. Ja olen aivan vakavissani. Ja jos haluat tietää mikä ohjelma on oikein homojen sanansaattajana niin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705286165908_uu.shtml Jos wwe olisi homoa niin eiköhän siitäkin olisi jo puhuttu. Ja pakko lisätä tuohon homouteen: oletko ikinä katsonut oikeaa olympialais (kreikkalais-roomalaista muistaakseni) painia?

Ja takaisin aiheeseen. Mielestäni erittäin hyvä juttu (waretus voi siis tämän viikon jälkeen loppua... vai voiko?) ja uskon suuresti, että tällä adressilla on ainakin jonkinlainen merkitys asiaan, koska esim. subin vesipostiin tuli aikoinaan tonneittain viestejä, että näyttäkää MacGyveria!!! Ja wwe:stä ei tullu loppujen lopuksi niin paljoa. Ja voin vastat ennenkuin kukaan ehtii kysyä: Ei, Max EI tule näyttämään PPV -tapahtumia kanavallansa. [code]me_goto(sleep)[/code]