Ei sikatehdasta Nousiaisiin

/ #155 HIenoa että olet palannut kommentoimaan

01.04.2012 17:12

#153: Ulkopuolinen - Aiheetonta kritiikkiä

TÄSSÄ NOPEASTI Työn lomassa laadittu sarja kysymyksiä:

SUUNITELTU sikala käyttänee kaiken lämmön omissa rakennuksissaan? Laitoksessa on kolme kertaa enemmän sikoja kuin Nousiaisissa asukkaita.

Onko hajunpoiston varajärjestelmä? Jos ei ole niin kuinka kauan järjestelmän massojen vaihto kestää? MIksi valitukset eivät johtaneet laitoksen sulkemiseen, vaikka toiminta oli ehdollistetu? Mitä viestiä tarkoitat? Laittaisitko numeron. Mikä on rakeiden kemiallinen kooostumus? Voiko raetta käyttää nurmen lannoitukseen? Jääkö raestamisen jälkeen jotain massaa ja millaista se on? Ovien auetessa kasvaako alipaine ja kuinka suureksi se mahdollisesti nostetaan? BELGIAN LAitoksen, sikalan ja kaupungin nimi? Ovat varmasti tavallisia yrityksiä ja löytynevät jostain rekisteristä .Mikä on Belgian laitoksen kapasiteetti? MITÄ massoja biolaitos siellä käyttää ja kuinka pal jon on sianlietteen osuus? KUINKA SUURI SIKALA laitoksen vieressä on?

LISÄKSI On huomioitava .    KAIKKI MUUT HAITAT PYSYVÄT .!!!!!    Maisema arvojen menetys, liikenne, ympäristö ja luonnon haittojen kasvu, lokkien lisääämä hygieniariski, eettiset arvot :sika ei kuulu tehtaaseen, kiinteistöjen hintojen romahtaminen,  perheviljelmäpohjaisen tuotannon vaarantaminen ja koko suomalaisen maaseutukuvan muuttuminen. Luettelo on niin pitkä, ettei kaikkia jaksa mainita.

Toivon, että voit vastata kysymyksiini.