Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Juhani Sirniö

/ #65 Re: Aikakone

20.11.2010 23:52

#64: Minna Tarkka - Aikakone

Nyt on nyt ja huomenna on sunnuntai. Maanantaina päättäjät voisivat tälle asialle paljonkin. Ei sellaista prosessia olekaan, jonka joutuu viemään loppuun vaikka huomataan, että alussa tuli virhe. Jos talon perustukset epäonnistuvat, ei ole pakko rakentaa loppuun asti ennen kuin alkaa korjaamaan?

Tämä prosessi on keskeytettävissä adressin kohdan 1. perusteella ja jatkotoimenpiteet ja korjaukset ovat mahdollisia kohdan 2. perusteella.

En jaksa uskoa, että tällä foorumilla tullaan näkemään enempää kommentointia poliitikkojen puolelta. Uskallusta puuttuu myöntää virheitä, halua puuttuu edes niistä keskustella ja mikä pahinta, suurimmalta osalta puuttuu ymmärrys, että virhe on edes tapahtunut ja loput eivät tiedä tai välitä koko asiasta.

Itse lasken kaikki, jotka jättävät nimensä pois listalta, noiden kahden viimeksi mainitun ryhmän joukkoon. Sen perusteella näyttää ettei ensi vaaleissa ole minulle kovin monta ehdokasta, joista valita. Kehotan muita toimimaan samalla tavalla.

Toivon myös, että tämän asian takia "kuppi täyttyy" muiltakin  ja jatkossa seuraamme tarkemmin minkä tasoista väkeä päästämme asioitamme hoitamaan.