Ei sikatehdasta Nousiaisiin

ei sikalaa

/ #247 Lisää ääniä listalle!

15.04.2012 15:56

Huolestunut; oikeassa olet, ei tajuta vaikuttaa silloin, kun sen aika olisi! Kuvitellaan, että "jotkut muut" ajavat asiaa ja hoitavat homman heillekin edulliseksi. Jälkikäteen on turha mussuttaa, kun haiseva kämppä pihoineen ei kelpaa ostajalle. Sanonko mikä laiskan palkka on?

Sianlanta haisee järkyttävälle ja jos sikala toteutuu, se haisee jatkuvasti. "Kiva" grillata possua ja nauttia herkkupihvi kesäterassilla lannan hajussa. Ja sianpeen hajuun ei sori vaan totu koskaan, ainakaan tuossa suunnitellussa määrässä. Kyllä laittaa ihmettelemään mitä päättäjillä on takataskussa, kun tällaista suunnitelmaa on edes päästetty työstämään näin pitkälle? Onko omasta edusta kysymys vai mistä tuulee - ei ainakaan sikalan suunnalta. Kuten maallikko kirjoittaakin, sikahankkeen puolustajat taitavat olla muualta, ja mielestäni ihan kiusaamismielessä heitetään provokommentteja ja vähätellään ongelmaa. Nyt ei olla rakentamassa mitään söpöä pientä possulaa vaan sikatehdasta luontoa ja paikallista asutusta kuormittavine ongelmineen ja haittoineen.

Voimia ja tsemppiä adressin aloittajille ja mukaan liittyneille! Nyt jo koskaan pitää yhdistää voimavarat ja pitää puolensa! Jaloilla äänestäminen ei jälkikäteen onnistu, asiaan on puututtava NYT.