Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Jokuvain
Vieras

/ #457

24.11.2010 23:51

Mielestäni joidenkin kristillisten arvojen opetus pitäisi jättää, mutta muuta uskonnon opetusta pitäisi karsia TAI vähintään uskonnon kuvaa laajentaa. Kuinkahan hyvin nykyään edes käydään muut uskonnot lävitse? Olisikohan pari tuntia ja siinä ne sitten.

/ en allekirjoita.

Taitaa olla niin että "helvetti" jäätyy ennen kuin uskovaiset lopettavat ihmisten yksityisiin asioihin puuttumisen. Ai niin, mikseivät kristityt noudata raamattua jos se kerran on jumalan sanaa? On muissakin uskonnoissa vikaa, ei sillä. Miksi jotkin kristityt ajavat tasa-arvoa jos raamattu ei siihen ohjaa. Eikös raamattu toteakkin, että naisen on oltava hiljaa ja naisiahan ei muuten lasketa paikalla oleviin. Paljonkohan tästäkin adressista lähtisi allekirjoituksia pois, jos kunnollisten ihmisten = miesten, kuten raamattu toteaa, äänet vain laskettaisiin. 1/3 vai 1/2?

On varmaan hauskaa turvautua heppuun, josta ei tiedetä mitään ja joka ei tee mitään vaan on joskus tehnyt jotain. Tai sitten ei ole. Saa varmaan lohtua kun rukoilee lähimmäisten puolesta etteivät nämä potkaisi tyhjää, vaikka totuus onkin sen että ei se mitään auta.

Muistelkaa kirkkoa keskiajalla, kun sillä oli mahtia. Toimiko se raamatun mukaisesti, kun poltti roviolla ihmisiä, joita vastaan ei ollut todisteita, mutta joita vain syytettiin? Olit keski-ajalla vähän erilainen ja nainen => poroksi.

Ei mitään hyökkäävää, mutta se vain vituttaa kun sitä tuputetaan. Lisäksi kun kristinuskon kirkot ovat läpimätiä. Ei, enkä ole joutumassa kadotukseen enkä joudukkaan vaikka kuinka sitä toivoisitte.