Poistettu..

Adressin tekijä

/ #11

19.06.2007 13:01

Johanneksen Ilmestys kertoo selkeästi pelastuvien määrän, joka on sata neljäkymmentä neljä tuhatta!

"Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat." (Ilm 14:3-5)

Nykyisen maailman väkilukuun suhteutettuna siis VAIN NOIN JOKA NELJÄSKYMMENESTUHANNES pelastuu, ja loput heitetään SIIHEN JÄRVEEN, JOKA TULTA JA TULIKIVEÄ PALAA! Tietenkin suurin osa maailman ihmisistä kuuluu näihin epäjumaloita ja Saatanaa palvoviin pakanakansoihin, jotka eivät missään tapauksessa pelastu, mutta turha silti kuvitella, että tuohon pelastuvien ihmisten määrään mahtuisi enempää kuin kourallinen suomalaisia!

Tältä kouralliselta myös VAADITAAN asioita, jottei Taivaan Isä pitäisi heitä saastaisina ja valhettelijoina! Heidän on paitsi USKOTTAVA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN ja SEURATTAVA HÄNTÄ KAIKESSA, myös oltava NEITSYEITÄ, TÄYSIN VALHEETTOMIA ja SEURATTAVA HERRAN LAKIA KIRJAIMELLISESTI! Tähän lakiin kuuluu myös uhraaminen!

Turha siis edes väittää, että kaikki lapsena kastetut pelastuisivat Jeesuksen uhrin takia, vaan SUOMESTA EI TOSIAANKAAN PELASTU KUIN SE PIENI TOSIUSKOVAISTEN JOUKKO, EIKÄ SIITÄKÄÄN KUIN SE SYNNITTÖMIN OSA! KAIKKIA MUITA JUMALAMME PITÄÄ SAASTAISINA VALHETTELIJOINA JA HEITTÄÄ HEIDÄT IKIAJOIKSI TULISEEN JÄRVEEN!

Voimme vain rukoilla, että Suomi evankelioituisi ja mahdollisimman moni noista sadasta neljästäkymmenestä neljästä tuhannesta olisi suomalaisia!!! Pelkkä usko ja tyhjänpäiväinen lässytys ei tosiaankaan riitä!