Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #130 GetUrFactsRight!!

04.05.2012 11:36

Ensinnäkin ihan vi*un ÄRSYTTÄVÄÄ TOLLANEN YLEISTÄMINEN!!! ei kaikki ulkomaalaiset välttämättä löhöile sohvalla ja kattele plasma tv:tä , oon asun melkee 20 v suomessa ja SOSSU EI OO IKINÄ TARJOUTUNU OSTAA MEILLE MTN BEMARII/MERSUU kuule ihan ite joutunu säästää ruoasta/ vaatteista vanhempien ja sitten ostaa..ja bussilla kyllä ollaan liikuttu myös no worry . siitä asti kun tultii tänne suomeen mun vanhemmat on opiskellu/ tehny töitä & isä raataa joka päivä ravintolassa ja jouluna sitte 3 vapaapäivää... Ja se et joku on sitä mieltä et omassa maassa on jo turvallista ja ei sotaa niin palatkaa sinne.. noh vähän se on vaikeeta kun oot asunnu jo melkee 20 vuotta suomessa käyny kaikki koulut ja kaikki tutut on täällä, olishan se mukavampaa jos alunperinkää ei olis tartten muuttaa tänne ja kuunella joka ikinen hetki Rasistisii kommentei mutta ei voi mitään.
On niitä suomalaisiakin nuoria jotka mielummin puistossa ryyppää ja ei opiskelut kiinnosta..maahanmuuttajien syy? ja kaiken ikäiset Juopot jotka melkee joka ikinen päivä kun tuut töistä/koulusta niin vetää kaljaa terassilla työttöminä ... Maahanmuuttajien syy ? Jos ne joskus 40 vuotta sitten on ollu töissä ja nyt on sit vissiin oikeus juopotella ja solvata? Olen kuitenkin ulkomaalaisena samaa mieltä siinä että jos tänne on tullut paremman elämän saamiseksi niin pitää yrittää opiskella ja hankkia töitä.
Get ur facts Right!!!!!!!! ja lopettakaa yleistäminen.