Ei sikatehdasta Nousiaisiin

Vieras

/ #337 Syöntiä ja rötöstelyä

08.05.2012 22:48

Lue kommentti Vehmaalta no 280. Nyt keskustellaan Alituvan Emakkolasta jota ollaan laajentamassa Hirvijoen rannalle. Vuonna 2007 jolloin Aki A sai laajennusluvan vasten lakia yli 900 emakolle (katso YVA laki Arviointimenettely lain 4§:n 1momenntti) YVA arviointia ei suoritettu oli huono alku väärään paikkaan annettu sikala lupa
Lue Satakunnan kansa 8.4.2011 numero jolloin Aki A toi Tanskasta virustautisia karjuja eläinlääkärin lausunto Karjulan rakennus lupa löytyy Nousiaisten ympäristölautakunnan 12.01.2012 päätöksessä puhutaa poliisi tutkinnasta syksyn p..n 2011 levitys (kysy naapurilta) Eräitä rötöksiä.Tällä palstalla on nyt menemässä puurot possut sekaisin ei tämä palsta vastusta sikataloutta, nyt vaan on kysymys Mihin sikaloita saa rakentaa ja tästä yrittäjästä jota emme edes tiedä onko se edes Suomalainen Tämä sikala on esimerkkinä siitä kuinka viranomais ohjaus voi 100% epäonnistua päätöksen teossa tämä sikala on kahden kunnan keskustassa vastustajia on nyt kun on saatu oikeaa tietoa 1500 ihmistä.Tämä on järjen Ulkopuolella oleva hanke. On ihan mukava lukea uutisia sian lihan loppumisesta, kun on vara pistää 40miljoonaa € sian p.....n niin kateet taitavat olla plussalla. nyt on hieno seurata kun p...a vaunut kiitävä pitkin teitä, jos tämä HANKE TOTEUTUU niin jokainen vaunu on 10vaunua p...aa Olemme sitten yhtä tautista sikalaa