Pysäyttäkää Siuntion ryhmä 14 ja nostakaa demokratia kunniaan!

Kirkkonummea 2008 äänestänyt

/ #65 Re: Re: Siuntion kuntakyselyn 2008 monipuoliset valintavaihtoehdot ja tulokset!

13.05.2012 05:49

#61: OZZY - Re: Siuntion kuntakyselyn 2008 monipuoliset valintavaihtoehdot ja tulokset!

Huolimatta siitä että Kirkkonummi oli heittänyt Siuntion ulos terveyskeskusyhteistyöstä ja sen osin  repivästäja RKP-vastaisesta kunnallispolitiikasta äänestin 2008 Kirkkonummivaihtoehdon puolesta. 2011 Lohja oli kuitenkin jäänyt hyväksi ja käytännössä ainoaksi vaihtoehdoksi, mikä unohtui Siuntion kreikkalaistyyppisessä "kansanäänestyksessä", jossa EI kaikelle jylläsi.

Pelkään vain pahoin, että aika on jo ajanut Siuntion taistelun melskeessä järkevien vaihtoehtojen ohi - mitenkähän melskaajat hoitivat liitossopimusneuvottelut, joita kuitenkin käytiin alkuvuodesta? - ja että saamme seurata Siuntion kunnallispoliitikkojen melskaamista vielä useita vuosia, emmekä pääse äänestämään heistä sopassa farssimaiset otteet välttänyttä parhaimistoa päättäjiksi Lohjalle vielä vuosiin. Ainakaan farsseja ei tarvita teattereissa pitkään aikaan, meno Siuntion kunnantalolla riittää. Valitettavasti  liput esityksiin tulevat vähän kalliiksi siuntiolaisten veronmaksajien kukkarolle.