Anime maahantuontikieltoon ja hallussapidosta rangaistava teko!

Maikki Rekola
Hämeenlinna

/ #17

24.06.2007 15:06

Ah, ja vielä pitänee lisätä tämä ''Japani ei ole oikeasti mikään satumaa''.

Mahtaako adressin tekijä olla kovinkin paljon tutustunut Japaniin maana ja kulttuurina? Onko mielessä koskaan käynyt, että jotkut ihmiset voivat tykätä animesta, vaikkeivät pitäisi Japanista maana tai kulttuurina.

Joillekin ihmisille japani on satumaa, vaikkei siellä kekkuloi lempparianimeista tuttuja hahmoja. Kuten esimerkiksi minulle. En tarvitse Tokion kaduille Sepirothia, Eiri Yukia, Agatsuma Soubia tai jotakuta muuta kuvitteellista hahmoa voidakseni olla onnellinen ja pitää paikasta. Jos näkisin pokémoneja Osakan kaduilla, luulenpa että tällöin itse hankkisin hoitoa, tai vaihtoehtoisesti ampuisin itseni.

Japani on kaunis paikka, sieltä tulee kauniita ihmisiä ja hyvää ruokaa. Nyt jumalauta turvat tukkoon kaikki jotka suoltaa jotain ennennäkemätöntä paskaa siitä miten anime, manga ja muut japanilaiset asiat VÄÄRISTÄVÄT IHMISTEN ELÄMÄNKUVAA. Adressin tekijällä taitaa itsellään olla kovin pumpuloitu näkemys tästä elämästä. Mitä jos vaikka itse hankkisit kiinnostuksenkohteita, etkä väheksyisi muiden?

Hanki elämä - Anttilasta saa halvalla.