Pysäyttäkää Siuntion ryhmä 14 ja nostakaa demokratia kunniaan!

EI Lohjalle

/ #117 Sananvapaudesta

15.05.2012 22:50

Kerrotko vielä Ar.., miten minä manipuloin, ja provosoin?

Itse manipuloit, ja estät sananvapautta, eli pelkäät pitää tätä samaa kirjoitusta tällä sivulla.

Mikä mahtaa olla syy, mielestäni se on eräänlaista pelkuruutta, onko näin?

Laitan sen taas tähän, ja odotan toki että suoraselkäisenä kansalaisena, poistat sen pikimmiten pois : )

Laitetaan nyt vielä, olen siis se manipuloiva, ja muita ivaava ihminen. Katsoppas omia saavutuksiasi herra/rouva sananvapaus.

En tietenkään julkisesti nimiä kerro :)
Vaan on tosi juttu, satun tuntemaan henkilökohtaisesti.

Enkä ole kajonnut kenenkään yksityisyyteen, ei ole tarvis pelata likaista peliä, onko sinulla?

Ja ei kirpaise, meillä on enemmistö kuntalaisista päätöksen takana, katsotaan se sitten vaikka Siuntion kunnallisvaaleissa, saattapi joku juristijyrppänä jäädä ilman paikkaa, niin ja olen henk koht kuullut ettei Lohjan kok. ota häntä ei sitten mistään hinnasta, toivottavasti pöly kohta laskeutuu ja tehdään hyvää yhteistyötä.
Alkua taisi olla Annan erottaminen, sananvapauspuolueesta. Pitäisi kansallisen kokoomuksen pistää stoppi tälle Siuntion kokoomuksen hölmöilylle, nyt ei taida olla kok. kovin suosittu Siuntiossa.

Lohjakin olisi saattanut olla vaihtoehto, mutta piti olla niin kiire, miksi?

Ja vielä, kyllä te tiedätte itsekin, n 90 työväestöstä liikkuu itään, eikö olisi luontevampaa hoidella juoksevia asioita työmatkan varrella? Terveydenhuolto ei ole uhkaa, turhaa propagandaa, jolla saadaan tätä soppaa kehitettyä lisää ja ihan turhaan.

Kyllä nää sullekin vielä aukeaa, ja tulet olemaan sisimissäsi tyytyväinen loppuratkaisuun, vaikka tuskin tulet sitä ääneen myöntämään, joko alkaa punoittamaan?