'Kiitos, herra kenraali!' - Suomen kansan avoin kiitosadressi

Vieras

/ #66

10.06.2012 14:20

Ihmeellinen mielenvääristymä, että kun halutaan pysyä puolueettomana niin heti jotkut (ehkä valtion palkkaamat dissaajat) huutavat, että venäjän nuolijoita!! Osaatteko lukea... puolueettomana!! ei siis sen enempää kumpaankaan suuntaan kumarrella. Toiseen kun kumartaa niin toiseen pyllistää. Sopivassa suhteessa voi yhteistoimintaa harjoittaa mutta sekin on pidettävä pienenä. Jos sanotaan, että Venäjän puheessa on korulauseita jonka alle on piilotettu jotain juonia niin uskotteko sinisilmäisesti, ilman mitään lähdekritiikkiä, että Nato on kaikissa toimissaan ja pyrkimyksissään puhdas pulmunen. On varmasti, jos tyytyy uskomaan sen mitä valtamedia Suomessa ja länsimaissa sanoo. Äänestin Saulia, arvojen takia (jos ne on oikeasti hänen henk. koht.)... toivottavasti en joudu pettymään. Pahalta näyttää. Kolikkoa kannattaa käännellä monta kertaa, että näkee molemmat puolet monesti ja hahmottaa mitä niissä on. Puolueettoman.